... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
kačo
Príspevky: 2236
Registrovaný: 2.9.2006
Auto: OOOO A6 3.0TDi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN

Štvrtok, 6. Marca 2008, 23:14

chybu vo webaste by som nehladal

nieco podobne sme mali na Audine a musel sa zvarat blok...
E36 325 TDS (ex)
E46 MT-330CI (ex)
E46 M3 (ex)
E70 X5 35d (ex)

OOOO A6 C7 3.0TDi quattro avant
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 6. Marca 2008, 23:17

blekina napísal:
na 1000 km sai 0.5l vody je fuč
ale tolko vody musi byť vidieť niekde obtečenej :wink:
 
blekina
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 6.3.2008

Štvrtok, 6. Marca 2008, 23:27

vodu nike neni vidiet ani nič neni obtečené a keby to bol radiator tak zo cítš to je kandel
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 6. Marca 2008, 23:36

kolko krat si už dolieval :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Piatok, 7. Marca 2008, 00:45

namiesot teorie mu mohol niekto poradit zakaldnu vec - natlakovat system a otestovat!
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
ZIBRO120
Príspevky: 261
Registrovaný: 4.11.2007
Kraj: Zahraničie

Piatok, 7. Marca 2008, 01:04

Mal som podobny problem.U mna to bola prasknuta hlava :roll:
E46 330dT ex
E38 735iL ex
E39 525tds ex
E39 520i ex
E38 728i ex
E39 525tdsA ex
E36 316i coupe ex
E34 525tdsA ex
E32 730iA ex
E34 540iA ex
E34 525i ex
E30 318i ex
 
Užívateľov profilový obrázok
ZIBRO120
Príspevky: 261
Registrovaný: 4.11.2007
Kraj: Zahraničie

Piatok, 7. Marca 2008, 01:18

#-o Vies co skus,otvor kapotu a na mieste (neutral) pridaj do vecsich otacok.Potom pozri hadice a pod auto.Ja som takto odhalil prasknutu hadicu,ale v nissich otackach to netieklo iba vo vyssich :wink:
E46 330dT ex
E38 735iL ex
E39 525tds ex
E39 520i ex
E38 728i ex
E39 525tdsA ex
E36 316i coupe ex
E34 525tdsA ex
E32 730iA ex
E34 540iA ex
E34 525i ex
E30 318i ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Dano3105
Príspevky: 274
Registrovaný: 19.11.2006
Auto: Bmw E36 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Piatok, 7. Marca 2008, 06:49

pri prasknutej hlave by mal zmenene skupenstvo vyfukovych plynov ak sa mylim tak ma neukamenujte
Bmw E36 320i sedan power 150hp
Bmw E36 316i sedan spomalovac 100 hp
Obrázok

Obrázok
 
blekina
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 6.3.2008

Piatok, 7. Marca 2008, 08:35

natlakovana bola to je ok,že som ženská to moja x5 asi netuší-v tom problém s únikom vody nebude ale mám taký vodojem,že musím nechať pretlakovať hlavu či to nebude mikro niekde vo vrchu,alebo pri štifte čo? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
 
blekina
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 6.3.2008

Piatok, 7. Marca 2008, 09:06

halóóóó???????stratili ste niť? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Príspevky: 1183
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Piatok, 7. Marca 2008, 09:17

Keby si mala prasknutu hlavu, tak voda by isla do oleja, alebo priamo do valcov ako mne. V tom pripade dochadza k tlakovaniu chladiacej sustavy. Mne ten tlak pretlacil chladiacu zmes cez vsetky priruby na hlave, tak som aspon vedel, kde pojdu nove tesnenia.

Biely, stiplavy dym je znakom vody v oleji, ale ty taky asi nemas.

Treba pozriet na vsetky spojky a priruby hadic, ci su dostatocne utiahnute.
Zameral by som sa na vsetky miesta, kde vedie voda a dokladne popozeral stopy po chladiacej zmesi.

Kolko litrova napln ide do X5? Mas to dokladne odvzdusnene?
 
blekina
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 6.3.2008

Piatok, 7. Marca 2008, 09:28

odvzdušnené to je na to som myslela najskôr,vodu nikde netlačí aj to je prezreté do bodky,motor ide super,výkon nestráca,dym neni biely,x5 má zhruba 10l v okruhu a ak by bol niekde únik okolo tesnenia tak to vidíš,neviem či predsa nebude miroprasklina v hlave,že sa časť vody odparí cez prasklinu v hlave ak je teda niekde na vrchu,lebo keby bola dolu,tak je to v oleji,alebo sa mýlim?
 
Užívateľov profilový obrázok
pgrno
Príspevky: 356
Registrovaný: 27.7.2007
Auto: Mercedes A
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 7. Marca 2008, 11:00

ked to neni v oleji, do motora to nejde, tak jedine to musi niekde pustat.
tych miest je milion. mne takto tiekol termostat. ked bol studeny ok, ale ked sa to zohrialo a natlakovalo,tak som tam nasiel prasklinku a tade to unikalo, ale bolo vidno na bloku stopy teceni.

skus pozriet okolo motora ci to neni niekde zatecene, chladic ci netece, ci drzi vrchnak chladica, pokukaj spoje. asi najlepsie so zohriatym aftom.

sory moc som ti neporadil, ale tazko povedat jednoznacnu odpoved, ked pricin moze byt tak vela.

na zensku sa v tom celkom dobre vyznas. palec hore
ta moja by ledva zvladla vymenit koleso.
Mercedes A-Class
ex E36 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 7. Marca 2008, 11:24

mne tiez tieklo po prsach motora. Keby som mal destilku tak to ani nezistim,
lebo to tieklo az po natlakovani motora - ked sa zohrial a z horuceho sa to hned odparilo..
nasiel som stopy po uschnutej nemrznucej zmesi pod termostatom..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
blekina
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 6.3.2008

Piatok, 7. Marca 2008, 17:44

veď to!nikde ani náznak po stekancoch a to tam mám nemrznúcu,veď ako inak?ja už nehľadám stekance,ale krištáliky zmesi a nič.eše niečo-keď otvorím odvzdušňovák vedľa expanzky tak sa voda teda plavák dvihne a prestane na určitú dobu vypisovať závadu a voda je v normále,ale odbehneš asi 50km a začne signalizovať vodu ja kuknem a voda neni.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných