... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Majo bmw napísal:niekedy hodne zalezi od kvality cinch kablov-ak niesu dobre odtienene tak ti to moze rusit aj ked zapnes vyhrievanie zadneho skla.....
Mimo napísal:tieto mam a som spoko.....no problemplánujem kúpiť toto:
http://www.autoradia.sk/dietz-23089
čo myslíte môže byť? len som zvedavý aké budú tie cinch káble
popo napísal:hmmmmm.tak to je zaujimaveeeee...nieco tam musi prebijat alebo take nieco.....alebo to ide od zdroja signalu-tzn.radio....no neviem ja by som skusil prekontrolovat napajanie radia a samotne cince=myslim tie koliky, nie samotny kabel....inak neviem....Ja tam mám kable od DLS a ROCKFORT FOSGATE a sú tahane cez stredový tunel a napájanie mám cez batériu ktorá je vzadu a v kufri a stále mi to šuští.
Mimo napísal:plánujem kúpiť toto:
http://www.autoradia.sk/dietz-23089
čo myslíte môže byť? len som zvedavý aké budú tie cinch káble
trunek napísal:Rady ktore ste sem dali su pravdive a niekedy aj pomozu. Ale napr odrusovac alternatoru stoji niekedy aj 1000sk a je to 100nF kondik a cievka s par mH do serie. Bohuzial to nepomaha, lebo alternator ma svoje odrusenie a take iste ake ti predaju v obchode ma aj autoradio vo vnutry. Zasady zemnenia je treba dodrzat, ale fungovalo mi auto aj bez odrusovacou a aj ked som tahal kable tym istym prahom ako napajacie a Cinch kable stali 50sk som problem nemal. Zemnenie mozes dotiahnut k uplnej dokonalosti a aj tak ti to nepomoze. Ci mas kabel na kostru alebo o auto je jedno. Dolezite je ake su spoje. Hrubka plechu ma vacsiu plochu ako prierez kabla 10mm2. Na druhej strane je to super mat samostatne zemnenie. Musel by si v jednom bode kodtrit aj autoradio a zosik. A to nespravis. Nebudes tahat nove kable do autoradia, ked su na ISO konektore. Fungovalo mi krasne zapojenie s 50sk korunovymi kablami a odflaknutym zemnenim a napr neslo mi zapojenie kde som mal odrusovac, kapacitor, radio za 25000sk, zosik za 10000sk a audiokabel za 3000sk. A to piskanie tam bolo stale. Spravil si jednu chybu. Autoradia su dnes uz vsetky MOSFET. Je to krajsi znuk, ale citlive na napatove spicky a staticku elektriku. Stav sa, ze ked vymenis radio za cisto nove, este nepouzite, tak ti to pojde. A preco? Nestalo sa ti nahodou to, ze si vytiahol Cinch zo zosiku alebo z radia za chodu? Naozaj si mal vzdy vypnuty zosik aj radio? Lebo ak nie, tak si si ho odpalin sam napatovymi spiskami, tim, ze si vytiahol z hrajuceho radia Cinch. Na to velky pozor. Aj ja to hovorim z vlastnej skusenosti. A tento tzyden to riesil kamarat v Cliu. Nepomohlo nic. Teraz ide dat opravit to autoradio nejakemu cloveku, co take veci opravuje. Stat to bude par stoviek, ale ci to bude fungovat neviem. Viem o com hovorm, som elektrotechnik a mojou zalubou je audiotechnika. Staviam zosilnovace atd. Takze viem co sa pise v teorii a viem ze u auta ti to nepomoze. Ani zvlast kabel na - bat a + bat. Ziadne odrusenie ani za 3000sk ao Clarionu alebo Pioneeru alebo od Alpinu. Vymen radio!!! Moja rada. Sory za zle spravy.