Pondelok, 20. Januára 2014, 13:17
Kazdy chip pri automate sposobuje 2 nechcene veci:
1. Vyssie zatazenie na namahane casti prevodovky, ktore znizuju zivotnost
2. Adaptacne hodnoty TCM sa nedokazu zosynchronizovat s netovarenskymi datami z ECU a to sposobi skor ci neskor nejaku skodu
Mozes ich sice resetovat kazdu chvilu, ale kazda moderna TCM je schopna zaznamenavat overload hodnoty, cize hodnoty zvacseneho zatazenia. Inymi slovami, rozhodis jej adaptaciu kazdy raz pri stlaceni plynu.
Pri chipe motora s automatickymi prevodovkami treba jednoznacne tovarenske chipy, kde sa meni aj TCM aj ECU. UZ som mal v rukach par rozsypanych prevodoviek, ktore sposobil aftermarket chip a kde si to odpieklo viac veci, ako len prevodovka.
Navrhujem chip hned prec.
Naposledy upravil/-a
Rottwa v Pondelok, 20. Januára 2014, 13:20, upravené celkom 1 krát.