... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Sobota, 19. Júla 2014, 17:37

No ked chceme lacne, tak ti za 60 objednam vyvazeny stred z ciny. 30 000 nieje meradlo u tychto veci, ale znaci to ze aspon su tie materialy kov, nie plast. :mrgreen:
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Piatok, 25. Júla 2014, 19:21

Dnes dosiel stred z anglicka na pondelok poskladane.
 
Laco19
Príspevky: 679
Registrovaný: 30.4.2012
Auto: E61 LCI 530xd + E60
Kraj: Košický

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Piatok, 25. Júla 2014, 19:32

csuka530d napísal:
Dnes dosiel stred z anglicka na pondelok poskladane.

Od Mellett? Co to stoji teraz?
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Piatok, 25. Júla 2014, 20:25

Daj vediet ako to dopadlo :thumbup:
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Nedeľa, 27. Júla 2014, 09:21

Ved si hovoril ze to nechces robit na kolene.. si dokupil stol a zverak? :smile:
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 29. Júla 2014, 06:27

Je to mellet.

Stary . Mam normalne vybavenu dielnu :)
Ako som povedal nechcem to robit a dal som to odbornikovi
Nechcem mat problemy s pretlakovanim ani nicim.
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: nakazeny motor M57 3.0d v Range rover

Pondelok, 4. Augusta 2014, 19:22

Chalani toto nieje skutocne co si ja s tymito nemeckymi hajzlami vytrpim !!!!
Turbo opravene ako nove ! Nahodene s novym separatorom 9 litrov draheho oleja prejdenych 30 !!!! Kilometrov vsetko Ok

Dnes rano sadnem startujem a dlho toci! Nakoniec chytilo a auto slo krasne. Tak si vravim padla nafta ved sa uvidi ako sa to bude spravat.

No a dospravalo cez den. A to z nicoho nic kudol sedeho dymu roztriasol motor . Auto som odstavil.

Ako prve no odislo repasovane turbo po 30 kilometroch.
Ale kua preco to zastudena dlho startuje?
Zeby vstrek ? Ale hovno .kuknem olej a natlacene naftou! Az po kokot!
Takze su 2 moznosti kde sa dostane nafta do oleja a to je prestany piest alebo CR cerpadlo cez simering natlaci cez retaze k ventilom .

Logicky je to CR cerpadlo pretoze pada tlak z rampy po dlhsom stati a valce nevynechavaju teda deravy piest nebude..

Zajtra to rozoberem a dam vediet .
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 19:25

semering.......na 95%......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 20:02

A presne teraz som si odpovedal na vlastnu otazku ako je moze ze som z motora vypustil 13 litrov oleja. A nazad nalial 8 . Ta svina uz isty cas prepustala naftu do oleja a prave tu bude dovod poskodenia povodneho turba.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 20:04

niesi prvy ani posledny.....na M57 som to videl 5x
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 21:24

Ty mas vazne smolu clovece, nastastie to nieje drahe. Inac zaujimave ze na M51 sa to nestava, a to je tlak na gufero vacsi az 2x. To turbo mazanie naftou prezilo?
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 21:26

Ma nabehane 30 kilakov ma drbne ked neprezilo.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 21:29

No po bitke je kazdy general, ale zlata veta zo servisnych manualov o plnom porozumeni dovodu odchodu predosleho turba pred vymenou za nove ma nieco do seba. 30km by prezilo hadam aj na "sucho" ked si ho netlacil, tak drzim palec..jeden, mam velky. :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 4. Augusta 2014, 21:35

preto davam VIF...pre istotu.. :lol:
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 5. Augusta 2014, 17:56

V tomto pripade je VIF platny ako mrtvemu zimnik, ale istota je istota. :mrgreen:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných