... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
limon4
Príspevky: 848
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: e92 330i
Kraj: Trenčiansky

Streda, 14. Januára 2009, 10:18

no ja mam podobny problem,,,ked je auto odstavene a mrzne,,,(samozrejme) tak rano par krat pretoci cca 2-3 sec. a potom ide neviem na kolko ale viem,ze nie na sest valcov par sekund ked je motor zohriaty startuje na cink,,,potom sa to upravi a ide normalne,,,vo zvysenych otackach (plus dym z vyfuku vacsie nozstvo) ked klesnu otacky zohreje sa motor dym sa srati,,
takze je mozne,ze ked vymenim zhavice tak bude startovat normalne?? na 6valcov?? inak medzi nama kolko by stala tryska ak by bola na prt :cry:inak e46 330d 2002 200000km
 
Hoky
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Streda, 14. Januára 2009, 10:38

Chalani sa tu o tom už niekde bavili, tuším okolo 300 eur...
BMW E46 320d/100 kW ( 04/2000 )
 
Užívateľov profilový obrázok
limon4
Príspevky: 848
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: e92 330i
Kraj: Trenčiansky

Streda, 14. Januára 2009, 11:15

Hoky napísal:
Chalani sa tu o tom už niekde bavili, tuším okolo 300 eur...

no a to predpokladam,ze si mi napisal cenu za jednu trysku,,, :?
 
Hoky
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Streda, 14. Januára 2009, 11:37

Veru tak
BMW E46 320d/100 kW ( 04/2000 )
 
Užívateľov profilový obrázok
limon4
Príspevky: 848
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: e92 330i
Kraj: Trenčiansky

Streda, 14. Januára 2009, 11:42

Hoky napísal:
Veru tak

no ale to este stale nemusi byt moj problem,,, verim,ze tudu len tie zhavice,,,
 
stano
Príspevky: 39
Registrovaný: 30.10.2008

Streda, 14. Januára 2009, 15:31

SnipE_88 napísal:
no lacnejsie vozenie ale v konecnom dosledku az tak lacnejsie nieje pretoze servis je o hodne drahsi oleje filtre ale ako vravis je to vec nazoru pre mna je diesel v bmwcku nezaujimavy
 
Užívateľov profilový obrázok
limon4
Príspevky: 848
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: e92 330i
Kraj: Trenčiansky

Streda, 14. Januára 2009, 17:08

[quote="stano"][/quote]
\:D/ konecne niekto kto uznava diesel power a nehabi sa zato,,,xiaj premna ,aj ked BMW M3 ma tiez lakave,,, no mam kamarata co opravuje Bavarie v anglicku a ked som mu povedal,ze benzin,,,tak sa zasmial,,,ze tiez to nieje ruzove s tym benzinom,,,,tiez tam je mrte veci na pokazenie,,no ja neviem
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Streda, 14. Januára 2009, 18:09

limon4 napísal:
\:D/ konecne niekto kto uznava diesel power a nehabi sa zato,,,xiaj premna ,aj ked BMW M3 ma tiez lakave,,, no mam kamarata co opravuje Bavarie v anglicku a ked som mu povedal,ze benzin,,,tak sa zasmial,,,ze tiez to nieje ruzove s tym benzinom,,,,tiez tam je mrte veci na pokazenie,,no ja neviem


vsetko sa moze pokazit akurat pri skode 120 ti to je jedno lebo kupis za 5SK tri tesnenia pod karburator a vsetko frci dalej ako ma :lol:
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
remo
Príspevky: 64
Registrovaný: 31.5.2007
Auto: E92 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: mínusové teploty a BMW

Streda, 21. Januára 2009, 16:13

mne na 118d startuje uplne v pohode aj pri vacsich minusoch, mam 80tkm. a kontrolku resp. znak zhavenia som videl asi 3x doteraz a to len na zlomok sekundy, ale podotykam ze bolo pod -10.

raz vsak malo po nastartovani viac traktorovy zvuk, ale nic zasadne to nebolo.

a k teme diesel vs. benzin. ako uz bolo napisane pri diesly je nepriamo umerna spotreba pri zvysovani rychlosti. a pre man pocit pri nastupe krutiaceho momentu pri TD autach je velmi fajn, co ti ziadny atmo benzin a hadam ani turbo benzin neposkytne.

mam moznost presadat medzi 118d 160ps/380nm a honda accord 2,4iVtec 190PS/220nm a pocit je pekny rozdiel. a spotreba 118d 6,5 dlhodobo a 2,4i okolo 10l dlhodobo.
remo BMW E92 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: mínusové teploty a BMW

Streda, 21. Januára 2009, 20:31

remo napísal:
mne na 118d startuje uplne v pohode aj pri vacsich minusoch, mam 80tkm. a kontrolku resp. znak zhavenia som videl asi 3x doteraz a to len na zlomok sekundy, ale podotykam ze bolo pod -10.

raz vsak malo po nastartovani viac traktorovy zvuk, ale nic zasadne to nebolo.

a k teme diesel vs. benzin. ako uz bolo napisane pri diesly je nepriamo umerna spotreba pri zvysovani rychlosti. a pre man pocit pri nastupe krutiaceho momentu pri TD autach je velmi fajn, co ti ziadny atmo benzin a hadam ani turbo benzin neposkytne.

mam moznost presadat medzi 118d 160ps/380nm a honda accord 2,4iVtec 190PS/220nm a pocit je pekny rozdiel. a spotreba 118d 6,5 dlhodobo a 2,4i okolo 10l dlhodobo.



to je co za 118d s vykonom 160ps???? Tie kone by som mozno este uveril ale krutak 380Nm bez sance...

To co citis pri pridani plynu na diesli je iba sila motora odspodu, krutak si rovno zmensi o jednu tretinu, lebo o tolko sa zmensuje skutocny krutak na kolesach oproti benzinu(rozdiel v stalom prevode).

Ano diesel ma urcite prijemnu charakteristiku, ale na silny benzin nema ani nahodou... Ked som jazdil 540i tak to bolo proste ine kafe ako hocijaky diesel,,,
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: mínusové teploty a BMW

Streda, 21. Januára 2009, 20:35

hehe :D... no.. ten kto neskusil turbo benzin, tak nech radsej neporovnava ;) to je to iste ako porovnavat hladky diesel s turbodieslom ;)

Viezol som sa v troch roznych 2 litrovych turbo benzinoch a este teraz mam z toho zimomriavky ked nato myslim ;)... pritom 2 litrovy turbodiesel je obycajny priemer ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: mínusové teploty a BMW

Štvrtok, 22. Januára 2009, 09:11

alfi: no uz idu aj tam vykony hore.. 123d

... alfi a hovorim ti, nic nie je lepsie ako mat pod sebou osem valcov z poctivej atmosfery... a rozsah otackok aspon 5500ot... (od 1000 do 6500)
 
remo
Príspevky: 64
Registrovaný: 31.5.2007
Auto: E92 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: mínusové teploty a BMW

Štvrtok, 22. Januára 2009, 09:24

pani vykon, ktory uvadzam pre 118d som si nevymyslel a velmi rad ho dolozim grafom z brzdy.

pri uprave vykonu bolo pre upravou namerane 130PS a 300NM, a po uprave 160PS a 380NM, seriovy papierovy vykon je 122PS/280NM

a pre info ako drift auto jazdim 200SX S13 1,8 16V turbo

cize mozem si porovnat obe turbo veci, benzin ci diesel a aj hladky benzin v Accorde 2,4.

ziadne teoreticke blaboly tu nepustam
remo BMW E92 320d
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: mínusové teploty a BMW

Štvrtok, 22. Januára 2009, 09:58

ja som sa viezol v Astra 2.0Turbo, Fiat Coupe 16VT ;) .. a obe su dost silny zazitok... ako nehovorim... diesle idu dobre, ale ten nizky rozsah pouzitelnych otacok... no neviem... ak porovnam turbodieslovy vs. turbobenzinovy motor rovnakeho objemu, tak benzin je jasny vitaz :roll:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
remo
Príspevky: 64
Registrovaný: 31.5.2007
Auto: E92 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: mínusové teploty a BMW

Štvrtok, 22. Januára 2009, 10:17

alfi666 napísal:
ja som sa viezol v Astra 2.0Turbo, Fiat Coupe 16VT ;) .. a obe su dost silny zazitok... ako nehovorim... diesle idu dobre, ale ten nizky rozsah pouzitelnych otacok... no neviem... ak porovnam turbodieslovy vs. turbobenzinovy motor rovnakeho objemu, tak benzin je jasny vitaz :roll:


to mas pravdu rozsah je neporovnatelny, ale zas diesel da od spodu pri 1700 co benzin tak pri 3000 az 4000 a neporovnatelny ukazovatel je spotreba pri povedzme porovnatelnej zabave, ked sa samo bavime o dennodennom pouzivani, nie aute na zabavu. tam je jasny vitaz benzin
remo BMW E92 320d

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných