... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
motorista napísal:To príspevok nado mnou bol o tej viskozite + čosi o fašistovi, som to nepochopil, preto som sa v podstate pýtal bez otáznika :)
Ale akože že niekto precitol ohľadom k*k*tlebu až vďaka korone ma udivuje - no na druhej strane lepšie ako nikdy a ešte k tomu toto je prvý dokázateľný pozitívny dôsledok koronyLen si to uchovaj preboha.
motorista napísal:áno to je pravda že e38 si niečo také časom zaslúži ,pretože poslúcha priam výborne . No prvé sa musia úplne ohlásiť vanosi až potom rozložím motor .Nejdem v tomto radiť, nemám s tým skúsenosť. Zas tam ale nechceš liať taký, čo spôsobí problém s mazaním pri štarte v mraze. Od predpisu výrobcu by som sa extra neodkláňal - lepšie uvažovať o malej generálke motora, ten si to už zaslúži.
Dendooo napísal:áno to je pravda sem tam mávam chvíľku a dám si športovejšiu jazdu vtedy si ten motor potiahne to som si všimol pri športe . Mal som tri výmeny oleja kedy som dolieval na 10 000 1L . Mobil formula 5w50 8L objednaný . DikNemyslím si že 2 litre na výmenu sú zlé za určitých podmienokMne na 740i (M62TUB44, 340 tis km, Mobil 1 5w50) motor pri občasnom vytáčnaí zobral 2l na 11 000 km, no teraz keď jazdím skorej kludnejšie a dlhšie trasy na tempomat mi po 5 000 km neubudlo nič, pri kontrole je hladina stále presne na vrchu mierky.
Ale ak jazdíš stále len úsporne je to asi už moc.
Podla mňa s 5w50 neskazíš nič.
Dendooo napísal:Mierka neni šecko pri hentakých zabehnutejších motorochNemyslím si že 2 litre na výmenu sú zlé za určitých podmienokMne na 740i (M62TUB44, 340 tis km, Mobil 1 5w50) motor pri občasnom vytáčnaí zobral 2l na 11 000 km, no teraz keď jazdím skorej kludnejšie a dlhšie trasy na tempomat mi po 5 000 km neubudlo nič, pri kontrole je hladina stále presne na vrchu mierky.
Ale ak jazdíš stále len úsporne je to asi už moc.
Podla mňa s 5w50 neskazíš nič.