... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
lupo
Príspevky: 721
Registrovaný: 10.8.2006
Kraj: Žilinský

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 18:01

co tak nevymyslat teplu vodu a kuknut ako to ma spravene VW s motorom TSI?
955 CT-S
 
Užívateľov profilový obrázok
pepo286
Príspevky: 1428
Registrovaný: 13.6.2008
Bydlisko: Kosice

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 18:03

... a co tak drzat motor v otackach nad 1800 a mas po probleme :-D .. a riesenie zadarmo ...
E46 320D Touring 100kW (2001)
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 20:26

nazdar . vydel som to sice len v telke ale tam to fungovalo. motor bol V8 benzin po oboch stranach motora bolo turbo tlakove potrubia sa spajali a isli do intercoolera a potom do kompreszora atak do motora. taze pri niskych otackach kopreszor roztacal turbo ktore akoby tahalo spalini von z valcov, a pri vissich otackach turbo tlacilo potrebni vzduch do kompressora a timo nestracal ucinost. ked som dobre rozumel motor bol 7,0l a z vyfuku no z 50cm dlhej rury isli celkom slusne plamienk :D
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Sobota, 29. Novembra 2008, 10:42

R0nnIe: ked tak pozeram na tvoj nakres vobec to nevypada zlozito... ak som spravne pochopil ako si to myslel tak ako RJ by sa kludne dalo pouzit nejake PLC :-D
dokonca to vyzera aj ako celkom lacne riesenie len je tu otazka: preco to vyrobcovia takto uz davno nerobia?
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Sobota, 29. Novembra 2008, 17:43

Uz som vymyslel aj omnoho jednoduchsie, lacnejsie, lebsie, a pravdepodobne aj spolahlivejsie riesenie. Uverejnim to tu, len to musim nakreslit, a momentalne nemam cas
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Sobota, 29. Novembra 2008, 17:47

SnipE_88 napísal:
R0nnIe: ked tak pozeram na tvoj nakres vobec to nevypada zlozito... ak som spravne pochopil ako si to myslel tak ako RJ by sa kludne dalo pouzit nejake PLC :-D
dokonca to vyzera aj ako celkom lacne riesenie len je tu otazka: preco to vyrobcovia takto uz davno nerobia?

ano PLC by sa dalo kludne pouzit, ale omnoho lacnejsie by bolo asi pouzit procesor ATMEL, PIC atd. .... Ale asi najjednoduchsie po PLC by to bolo urobit pomocov tranzistorov.... popripade niejakych hradiel, len to riesenie by malo tu nevyhodu ze by sa nedalo tak kvalitne naprogramovat (nastavit)
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 09:11

nj PLCcko som napisal prave koli jednoduchosti programovania a dnes kupis jednoduche PLC za cca 2000 co neni az take hrozne
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 13:32

SnipE_88 napísal:
nj PLCcko som napisal prave koli jednoduchosti programovania a dnes kupis jednoduche PLC za cca 2000 co neni az take hrozne


len mi povedz, kde zoberes 24voltov pre PLC
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 16:05

a čo tak použit naasobič napetia alebo trafo s pomerom vynutí 1:2???
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 16:28

pri jednosmernom ti je trafo nanic lebo nemas zmenu potencialu takze cievka sa bude spravat len ako odpor;-)

PLC sa vyrabaju na rozne napatia a mam taky pocit ze dokazu behat aj na 12V ale neviem to na isto ak nezabudnem tak zajtra v robote vyskusam
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 19:40

alternator vyraba striedave napetie ktor je usmernene diodamy taze bysato dalo potiahnut priamo z kief, ale diodi napatie nevihladzuju len ho usmernia ked pred trafom nebude ziaden kondenzator bude transformovat len zmena potencialu bude od 0do +12V a ne od -12do+12V
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
SnipE_88
Príspevky: 939
Registrovaný: 17.3.2008
Auto: BMW 328i E46 1998
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Ján

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 21:29

no hej na to som pozabudol :oops: kazdopadne sa zajtra spytam kolegu on ma s plc viac skusenosti ako ja
Moje auta:
E46 328i M52 farngruen metalic
E46 330i M54 cosmosschwartz ex
Z3 1.9i M44 hellrot
E46 316i N42 titansilber ex
E39 523iA M52
E46 318ci M43
E36 316i compact ex
E46 318i M43 ex
E34 535i M30 diamantschwartz
Mitsubishi pajero
Chevrolet TrailBlazer 4.2
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 22:25

no a bez toho prepinania by to neslo??? neak podobne jak som to visie opisal ze z turba do kompressora???? lebo PLC bi musel prpinat pri rovnakich tlakoch turba a kompresora .
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 22:35

Skoro lubovolne napatie predsa jednoducho ziskate nabojovou pumpu (existuju tri prdele integrovanych obvodov od vymyslu sveta pre tento ucel). Akurat plc je tuna uplne zbytocne.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Nedeľa, 30. Novembra 2008, 23:00

Helldiver napísal:
Skoro lubovolne napatie predsa jednoducho ziskate nabojovou pumpu (existuju tri prdele integrovanych obvodov od vymyslu sveta pre tento ucel). Akurat plc je tuna uplne zbytocne.


a uplne drahe

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných