... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Autor témy
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Bypass

Streda, 28. Novembra 2007, 22:12

Má niekto niečo takéto? :roll:

http://www.dmhperformance.com/ecutout.htm

[youtube]gg6ozmFX9Pk[/youtube]
[youtube]u6NmJETvnbs
[/youtube]
 
Užívateľov profilový obrázok
zdenko
Príspevky: 1325
Registrovaný: 23.9.2007
Auto: e30 320i, e30 325ic
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: bratislava

Streda, 28. Novembra 2007, 23:18

noo, toto som uz niekde vydel. funguje to tak ze na vyfukovom potrubi este pred tlmicom je privarena este jedna kratka vetva ktora ma svoj ventil a ked ho otvoris tak to ma kurva ze ostryyy zvuk
 
Užívateľov profilový obrázok
bober
Príspevky: 57
Registrovaný: 23.3.2007

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 10:10

Neviem, ale mne to nepripadá, že by to malo dobrý zvuk. Ten seat sa ešte dá, ale ta bawaria, to je boží šramot.
 
Nitro
Príspevky: 730
Registrovaný: 31.7.2006
Auto: e91, 320D
Kraj: Žilinský

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 10:45

nad tymto som spekuloval aj ja len som to chcel dat pred kat.

urobis si to aj doma ....cca 1den prace
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 15:44

Nitro napísal:
nad tymto som spekuloval aj ja len som to chcel dat pred kat.

urobis si to aj doma ....cca 1den prace


no problem by som videl v praktickej realizacii toho ventilu..
ale inac to znje jak motorova pila, nevidim v tom ziadny uzitok
akurat ze znizis odpor vyfuku co ma za nasledok znizenie vykonu
a krutaku v nizsich otackach ak sa nemylim..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 15:47

Ved nieco podobne robi aj REMUS POWER SOUND ... mas klapku s ktorou si regulujes zvuk a priechod plynov von ...

Obrázok
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 15:51

Xader napísal:
Ved nieco podobne robi aj REMUS POWER SOUND ... mas klapku s ktorou si regulujes zvuk a priechod plynov von ...


no zaujmave by to bolo len v pripade ze by to ovladal elektromagneticky
ventil podla otacok motora..
dat to na brzdu otvorene, zavrete a potom urcit hodnotu kedy sa to ma otvorit,
v strednych a vyssich otackach by to mohlo mat pozitivny efekt..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 15:59

BlackMW napísal:
Xader napísal:
Ved nieco podobne robi aj REMUS POWER SOUND ... mas klapku s ktorou si regulujes zvuk a priechod plynov von ...


no zaujmave by to bolo len v pripade ze by to ovladal elektromagneticky
ventil podla otacok motora..
dat to na brzdu otvorene, zavrete a potom urcit hodnotu kedy sa to ma otvorit,
v strednych a vyssich otackach by to mohlo mat pozitivny efekt..


ono sa to otvara same ? ja som myslel , ze si to kazdy moze regulovat podla seba ako uzna za vhodne :evil:
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 16:07

Xader napísal:
ono sa to otvara same ? ja som myslel , ze si to kazdy moze regulovat podla seba ako uzna za vhodne :evil:


ne sak citaj ma poradne, pisem ze len vtedy by to bolo zaujmave.. ;)
keby sa to samo otvaralo podla otacok motora, iba tak by si z toho
mohol ziskat nejaky vykon alebo krutak alebo lepsiu kombinaciu..

inac ked uz sme pri tom, povodne som myslel ze znizenim odporu vyfuku
sa zvysuje vykon a znizuje krutak, resp. sa to prelieva medzi nimi,
ale teraz citam ze znizenim odporu klesne vykon aj krutak v nizsich otackach a stupne v strednych a vyssich..
vyzna sa v tom njekto ?
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 16:58

Ohladom sania a vyfukov: V zasade plati ze cim hrubsi a kratsi vyfuk (sanie) tym viac vykonu vo vyssich otackach a cim tensi a dlhsi, tym viac krutaku a teda aj sily v nizssom a strednom pasme - pricinou je takzvane rezonancne plnenie a vyprazdnovanie, priklad sanie: v sani je isty stlpec vzduchu, ktory sa zacne hybat smerom k sacim ventilom pocas nasavacieho cyklu, lenze ten vzduch v sani proste nezastane ked sa tie ventily zatvoria - trocha sa stlaci a hlavne pri zavreni ventilov a stlaceni vzduchu vznikne zvukova vlna, ktora sa zacne sirit smerom od ventilov a v miestach ostrych zlomov sa zasa odraza a siri sa naspat smerom k ventilom, vtip je v tom aby sa zvukova rezonancna vlna dostala k ventilom prave v ten okamih ked sa zasa zacnu otvarat, lebo vtedy pomoze "natlacit" viac zmesi do valcov - vsimnite si napriklad rozdiel v sani motora M20B25 a M20B27 eta, prvy je robeny na silu vo vyssokych otackach (preto ma aj o dost vacsii absolutny vykon), druhy na silu a krutak v nizkych otackach, B25 ma pomerne siroke a kratke kanaliky v hlave (motory M20 maju navyse sanie usporiadane na rezonancne plnenie, ked jedna rada valcov pomaha plnit druhy, vsimnite si ako je skonstruovane sanie ked vlastne za skrtiaciu klapkou sacie trubice ustia proti sebe, v E34 M5 je toto dovedene do dokonalosti a je tam dokonca elektronicka klapka ktora spaja-rozpaja vyustenie trubic proti sebe) a B27 tenke a dlhe kanaliky - zjednodusene zvukova vlna v dlhsom sanii potrebuje dlshiu dobu aby urazila cestu od zaciatku po koniec sania (v skutocnosti niekolkokrat, inac by muselo byt sanie dlhe niekolko metrov) a teda dlhsia doba medzi dvoma otvoreniami ventilov, ktroa nastane v nizssich otackach (vsimnite si aj ze moderne auta maju variabilnu dlzku sania prave pre nutene plnenie v sirsom rozsahu otacok). Podobne to funguje aj na vyfuku, akurat tam zvukova vlna pomaha vyprazdnovat a nie naplnat, preto je konstrukcia vyfukovych kanalikov a nacasovanie rezonancie trocha ine - tu pomaha aj takzvany stepped header, teda postupne sa rozsirujuce sa zvody (najjednoduchsie sa spravi nahrada stepped headeru portovanym kanalikov v zvodoch na zaciatku aby mali trocha vacsii priemer ako vyfukove kanaliky v hlave), toto pomaha zabranovat spatnemu prudenia vyfukovych plynov do valcov (lebo ako iste viete sacia a vyfukova doba sa mierne prekryva). Snad to bolo aspon trocha zrozumitelne ak by toto cital nejaky profesor strojariny, tak ma asi zdrbe pod ciernu zem lebo som pouzil kopu nepresnych a obraznych vyrazov, ale tak nie som strojar...
Podrobne rozpisane sanie: http://www.team-integra.net/sections/articles/showarticle.asp?ArticleID=466
vyfuk: http://www.team-integra.net/sections/articles/showArticle.asp?ArticleID=2
taky sikovny programcek na hruby vypocet vyfuku: http://www.kamware.com/vtr1000f/exhaust.htm

Inac jeden ladeny vyfuk zrejme budeme s kamosom zvarat nabuduci tyzden, matros nakupim asi v Bosal, som zvedavy ako to dopadne...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 17:08

Helldiver napísal:
Inac jeden ladeny vyfuk zrejme budeme s kamosom zvarat nabuduci tyzden, matros nakupim asi v Bosal, som zvedavy ako to dopadne...


od zvodov až po koniec alebo len určitú časť?
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 17:13

Od zvodov po kat - v mojom pripade tam teda ziaden kat neni, ale rezonatory...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 17:16

Helldiver napísal:
Inac jeden ladeny vyfuk zrejme budeme s kamosom zvarat nabuduci tyzden, matros nakupim asi v Bosal, som zvedavy ako to dopadne...


ja tiez budem potrebovat nejaky ten vyfuk, bude treba prerabat zvody,
a od zvodov az dokonca to cele vyrobit, kat nebude, iba koncovy tlmic
a musi to byt co najtichsie..
ak budete uspesni tak mi rovno vypis zakazkovy list :wink:
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
balino
Príspevky: 3260
Registrovaný: 15.5.2007
Auto: E36 320iSDN
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: LUBOVNIANSKA1

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 17:35

maros ja idem hned potebe zvody z 325ky :wink:
E36 sedan 320iSDN rv 97
FUSERKLUB BRATISLAVA veduci klubu BLACKMW hlavny mechanik VLADKY242
http://www.indaclub.sk, http://www.partyveci.eu, http://www.obchodpredeti.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 29. Novembra 2007, 21:13

Bude to riadna fuserina to nase zvaranie, ale sak uvidime co z toho bude 8) .
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných