... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
bohus
Príspevky: 117
Registrovaný: 12.6.2007
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Streda, 12. Decembra 2007, 12:38

mozu trpet axialne loziska

pepe: 318tds 65km/h na 5-ke je vysoka rychlost odpor. prerad. na 4-ku,
ex TRABANT 601 S limuzina, dvojtakt, vzd. chl, EURO -3
ex 318tds EURO 2
JAWA 175
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Streda, 12. Decembra 2007, 13:26

Tiež sa priklánam k tým čo hovoria podradovať. Ale postupne nie že pri 60km/h na 2.! Určite to šetrí brzdy aj benzín, síce len málo ale z dlhodobeho hladiska je to len prínosné.
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 14:39

na Mku napriklad v meste poznam len prve tri rychlosti do 160 to uplne staci... cize podradujem iba do dvojky cca pri 90siatke ale s medzi plynom - lebo keramicka spojka dost dokope...
potom pustim plyn otacky padaju jemne tukam do plynu a pekne to striela z vyfuku...

ale uz som odbocil od temy
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Streda, 12. Decembra 2007, 14:58

Peppo napísal:
na Mku napriklad v meste poznam len prve tri rychlosti do 160 to uplne staci... cize podradujem iba do dvojky cca pri 90siatke ale s medzi plynom - lebo keramicka spojka dost dokope...
potom pustim plyn otacky padaju jemne tukam do plynu a pekne to striela z vyfuku...

ale uz som odbocil od temy


:lol: :lol: týmto šetríš benzín čo? :oops:
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Autor témy
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

kos ina

Streda, 12. Decembra 2007, 15:31

balino napísal:
lajo napísal:
Pod nulu? tak sa ti aj dopĺňa palivo?


jj ked na shellke tankujem :wink:


kokos inak uz V ZIVOTE!!! nenatankujem na inej pumpe nez shell a OMW. Na slovnaftke mi minule z prazdnej nadrze po natankovani skoro nenaskocilo auto a teraz na ESSO som dal za 500kyl co normalne zadim minimalne 2 az 3 dni a to bolo o 5tej a na druhy den som uz musel ist na obed tankovat lebo som mal hlboko pod poslednu palicku. Fuj bohvie ake sracky tam pumpuju
Naposledy upravil/-a GOOSE v Streda, 12. Decembra 2007, 15:47, upravené celkom 1 krát.
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 15:43

Ked tomu nakladas a potom ide zakruta a potrebujes prudko spomalit , tak plne brzdy , zarovno podradit a len prelozis nohu na plyn, ked si v zatacke a vystrelis... a ked to dobre spravis , tak auto pekne zaflekuje po podradeni :wink: ucinny sposob.
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 15:54

Mimo napísal:
Peppo napísal:
na Mku napriklad v meste poznam len prve tri rychlosti do 160 to uplne staci... cize podradujem iba do dvojky cca pri 90siatke ale s medzi plynom - lebo keramicka spojka dost dokope...
potom pustim plyn otacky padaju jemne tukam do plynu a pekne to striela z vyfuku...

ale uz som odbocil od temy


:lol: :lol: týmto šetríš benzín čo? :oops:


setrim svoju lavu nohu a pravu ruku - predpriprava na automat
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Streda, 12. Decembra 2007, 16:04

Xader napísal:
Ked tomu nakladas a potom ide zakruta a potrebujes prudko spomalit , tak plne brzdy , zarovno podradit a len prelozis nohu na plyn, ked si v zatacke a vystrelis... a ked to dobre spravis , tak auto pekne zaflekuje po podradeni :wink: ucinny sposob.
Samozrejme Xader,to je ono,hlavne využitie zadného nahonu,v správny moment tomu naložiť a autí krásne vystreli do obluku.Ja podradujem pred každou ostrejšou zatáčkou,to mám dokázane že aj na e30 som v zatáčkach rýchlejší než podauta
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 16:11

Miky e30 napísal:
Xader napísal:
Ked tomu nakladas a potom ide zakruta a potrebujes prudko spomalit , tak plne brzdy , zarovno podradit a len prelozis nohu na plyn, ked si v zatacke a vystrelis... a ked to dobre spravis , tak auto pekne zaflekuje po podradeni :wink: ucinny sposob.
Samozrejme Xader,to je ono,hlavne využitie zadného nahonu,v správny moment tomu naložiť a autí krásne vystreli do obluku.Ja podradujem pred každou ostrejšou zatáčkou,to mám dokázane že aj na e30 som v zatáčkach rýchlejší než podauta


No ved prave a toto dost malo ludi pouziva ... tiez pred zakrutou to robim , alebo aspon som robil ... na Mke som este nemal kde a ako to vyskusat :( takze to chce cas , ale na autach predtym som si to skusal a uz som tak automaticky jazdil , ked som mal chut sa vyblaznit :) a myslim si , ze pokial motor ma co potrebuje - olej, filtre a potrebnu starostlivost , tak som mu tym neublizoval , lebo do cerveneho som ho nepodradoval.
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
makk
Príspevky: 209
Registrovaný: 10.2.2007

Streda, 12. Decembra 2007, 17:23

ako balino , vyuzivam to na nakladnom, na bmw az tak nie
 
Užívateľov profilový obrázok
jani
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.10.2006
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Velky Krtis

Streda, 12. Decembra 2007, 17:43

aj ja vyuzivam brzdenie motorom a podradovanie pri dlhych svahoch fakt to setri benzin a naopak na volnobehu pri neutrale zas zerie....kamarat ked brzdi tak vzdy vytlaci aj spojku neviem ho od toho odnaucit a ze preco stale skoro meni spojku.Aj tym sa da setrit ze pri dlhych svahoch vypnete motor len potom posilovac brz nejde a je to take ako keby tehla bola pod pedalom,niekto spanikari pri tom hlavne zeny väcsia sila treba na pedal...ale aj tak to nebude take ked posilovac ide... :smile:
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 17:48

Dalsia vec je - priklad:
Ides po dialnici 130. Ides zbehnut z dialnice , tak vacsina ludi vyhodi rychlost a necha sa zviest k odbocke , ale pokial podradis na nizsi prevodovy stupen a stale dole a dole, tak tym padom aj pomahas motoru , aby stale cirkulovali kvapaliny a to aj chladiaca , tak motoru tym ublizis menej ako keby si vyradil rychlost.
Hned davam aj priklad co sa mi staval na Patrole, ked som na dialnici isiel rovnakou rychlostou a potom vyhodil rychlost , tak teplota vyletela hned vo cerveneho, ked som podradoval, tak s tym problem nebol. Ale to bolo aj tym , ze Patrol mal dlhu hlavu co sa tazko chladila , ale podstata je ta ista v kazdom motore !
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
alu
Príspevky: 219
Registrovaný: 3.5.2007
Bydlisko: Piestany | Herford

Streda, 12. Decembra 2007, 19:45

Vecer,

-brzdenie motorom je len prinos a oplati sa z dlhodobeho hladiska viac ako s przdami,samo ze pod tych 1500 otacok sa musi normalne dobrzdit.

Pri vyhodenej rychlosti a lahkom brzdenim sa pohybuje aktualna spotreba tak okolo 1-2 litrikov a pri prudkom brzdeni sa aktualna spotreba zdviha az na 8-10 litrov !!! (tym myslene v tom momente).

-dalej,motor nezlenivie,hlavne pre tych,ktory jazdia iba v meste pri max. rychlosti 60km/h
-ako tu uz niekto spomenul,pomaha ochladzovat motor,hlavne pri vysokom napore
-akonahle sa brzdi motorom,v tom momente sa uzatvara privod benzinu/nafty do motora a aktualna spotreba = 0
-dalej velmi prospesne hlavne v zime,(przdenie motorom je asi vsetkym uz zname,hlavne pri polladovici) ale ma to este jeden dobry dovod,motor sa rychlejsie zohreje a dostane sa na normalnu prevadzkovu teplotu a tym padom je aj mensia spotreba,lebo cim studensi motor-tym vyssia spotreba.

Ale kto chce ozaj setrit na benzine by mal hlavne teraz v zime co najviac obmedzit studeny start.Kto jazdi vela kratkych trias spotrebuje raz tolko benzinu ako ten co jazdi dlhsiu trasu.

Mne sa podarilo raz na jednu plnu 950 km,to som vyrazil z Bielefeldu a dosiel som az do BA.A naopak najmenej sa mi podarilo na jednu plnu nieco okolo 370km,vela studenych startov a male vzdialenosti.

peter
Dokonalost sa da opisat vela slovami alebo aj jednoducho skratit ´´BMW´´

Kto neskoro brzdi,ide dlhsie rychlejsie!!!
Best Motor Worldwide!
Bavarian Machine on Wheels!
Bavarian Murder Weapons!
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Streda, 12. Decembra 2007, 20:13

Súhlas so všetkým , ale hlavne majitelia silných motorov, bacha na spojku, kompresia toho motoru može sposobyť riadnu neplechu, ale za :D s máte na to elektroniku
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 12. Decembra 2007, 20:30

Miky e30 napísal:
Súhlas so všetkým , ale hlavne majitelia silných motorov, bacha na spojku, kompresia toho motoru može sposobyť riadnu neplechu, ale za :D s máte na to elektroniku


Alebo tvoje problemy vyriesi keramika :twisted: :lol: :wink: co k sportovemu autu urcite patri :!:
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných