... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
k_michal
Príspevky: 359
Registrovaný: 18.7.2007
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BB-LC

Pondelok, 26. Novembra 2007, 11:22

matuskoo napísal:
aj mne presne robi za studena na supu a ked sa mi zohreje motor,a zastavim po niakich minutach to dlho startuje... a na tich krizovatkach sa mi to stalo asi 3 krat zatial a zevraj to je cerpadlo, doma ho mam uz 2 mesiace a nema mi ho do vymenit:D


podla toho cosa tu pise, je to na 90% netesnost palivoveho cerpadla pripadne aj nastavenie predvstreku. pretesnenie odhadom 15tis.
Obrázok
E36-328i coupe-ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Pondelok, 26. Novembra 2007, 12:48

Ja som svoj problém vyriešil výmenou žhaviča a poslabšej batérie. Dlhé štartovanie jak zohriaty tak studený i pri dvojnásobnom žhavení. Ale teraz už :lol: .
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Pondelok, 26. Novembra 2007, 13:05

Peped napísal:
Ja som svoj problém vyriešil výmenou žhaviča a poslabšej batérie. Dlhé štartovanie jak zohriaty tak studený i pri dvojnásobnom žhavení. Ale teraz už :lol: .


kolko ta vysli zhavice? niekto tu tusim pisal ze 550 ale neviem ci jeden alebo all..

hm.. ta bateria by aj sedela.. :roll:
 
matuskoo
Príspevky: 116
Registrovaný: 28.10.2007
Auto: e83 35sd
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 26. Novembra 2007, 16:41

ja si dam vymenit cerpadlo a uvydim trisky mam nastelovane zhavice mam nove a robi to cerpadlo mam tiez ale este stale len polozene v skriny:D idem ho dat namontovat a uvydim
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Pondelok, 26. Novembra 2007, 18:26

xtreme napísal:
Peped napísal:
Ja som svoj problém vyriešil výmenou žhaviča a poslabšej batérie. Dlhé štartovanie jak zohriaty tak studený i pri dvojnásobnom žhavení. Ale teraz už :lol: .


kolko ta vysli zhavice? niekto tu tusim pisal ze 550 ale neviem ci jeden alebo all..

hm.. ta bateria by aj sedela.. :roll:



Ja som menil len 1 žhavič, žhavič ti môže odísť hoci kedy aj ked vymeníš všetky, výmena a skúška funkčnosti žhaviča úplne jednoduchá. Tam kde som kupoval ja mali len Brisk (cz) za 250.- alebo Beru (fr) za 730.- zobral som beru.
Velmi dobré sú Bosh s cenou su niekde medzi napr. http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

Baterka 3200.- 88ah Magnet
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Pondelok, 26. Novembra 2007, 21:29

roman napísal:
Ahojte. Chcem poprosit, ci nema dakto skusenost s nasledovnym.
Ked auto dlhsie stoji, zrana do vecera, z nastupu do fajrontu, tak pri startovani po nazhaveni mi dlho pretaca, dakedy ani nenaskoci, Vypnem klucik, zase dam zhavit a dotocim, dakedy naskoci, dakedy musim pridat plyn a potom navela zaberie.
Zistil som, ze to robi zrejme preto, ze mi "padne nafta", lebo som odsledoval, ze mi este tesne po nastartovani cez hadicku paliva idu chvilu vzduchove bubliny. Ale pozor, skoro vylucne to robi, len ked je prazdnejsia nadrz, staci dotankovat daco a napravi sa to.
Pozreli mi narychlo nejaku netesnost, vymenili vsetky privody k valcom, lebo vraj boli uz stare (200000km) a nepomohlo.
Nevie niekto poradit, cim by to mohlo byt ? Nechce sa mi zakazdym pri stvrťkovej nadrži dotankovavat. Vopred dik.
Roman.


Nechci byt rozumbrada, ale na to co popisujes nemaji vliv vstrikovace ani vstrikovaci cerpadlo. Tak:
1. pokud si vsimnes, ze cim mene paliva v nadrzi, tak horsi a delsi starty, to znamena, ze je spatne palivove cerpadlo ( v nadrzi) to vydrzi zpravidla 150 000 km a potom odchazi. Samozrejmne cim casteji budes jezdit s prazdnou nadrzi, tim vic nachylnejsi na "prazdny" chod pumpy a poskozeni. Toto ma za nasledek padani nafty a nutnost vymeny cerpadla (v nadrzi) ....umim sehnat nove za cca 4 000 Kc
2 pokud ti naskoci za studena a za tepla se mu moc naskocit nechce, tak se muzeme bavit o spatnem vstrikovacim cerpadle, nebo spatne nastavenem predvstriku.
3 jestli ti na volnobeh kolisaji otacky, tak to muze byt vstrikovaci cerpadlo, vstriky, nebo i spatne hadice.
4 cerny kour z vyfuku ukazuji na spatne vstrikovace

to co kluci tady popisovali o vymenach vstrikovacu si myslim je nahodne odstraneni jine poruchy. Zhavice by u nafty mely vydrzet cca 60 - 80 tis. km
 
roman
Autor témy
Príspevky: 31
Registrovaný: 6.6.2007
Bydlisko: BB

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Sobota, 15. Decembra 2007, 18:03

Olda H napísal:
Nechci byt rozumbrada, ale na to co popisujes nemaji vliv vstrikovace ani vstrikovaci cerpadlo. Tak:
1. pokud si vsimnes, ze cim mene paliva v nadrzi, tak horsi a delsi starty, to znamena, ze je spatne palivove cerpadlo ( v nadrzi) to vydrzi zpravidla 150 000 km a potom odchazi. Samozrejmne cim casteji budes jezdit s prazdnou nadrzi, tim vic nachylnejsi na "prazdny" chod pumpy a poskozeni. Toto ma za nasledek padani nafty a nutnost vymeny cerpadla (v nadrzi) ....umim sehnat nove za cca 4 000 Kc
...

Dlhsie som tu nebol tak az teraz som si to precital, takze dik za radu. Ja mam problem len so startovanim pri prazdnej nadrzi a po dlhsom stati, ine ma zatial netrapi a dufam, ze dlho nebude. Zatial sa to startovanie da zvladnut, snad tym dlhsim startovanim, pripadne pridanim plynu pri starte netrpia ine suciastky. Pokial sa da, radsej by som sa vyhol kupe noveho cerpadla, aj tych 4000Kc je peniaz.
Ale aj tak by som chcel pochopit, ak by mi to dakto vysvetlil, ako to cerpadlo moze ovplyvnit prazdna a ako plna nadrz ?
R.
325 TDS Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Pondelok, 17. Decembra 2007, 18:24

roman napísal:
Olda H napísal:
Nechci byt rozumbrada, ale na to co popisujes nemaji vliv vstrikovace ani vstrikovaci cerpadlo. Tak:
1. pokud si vsimnes, ze cim mene paliva v nadrzi, tak horsi a delsi starty, to znamena, ze je spatne palivove cerpadlo ( v nadrzi) to vydrzi zpravidla 150 000 km a potom odchazi. Samozrejmne cim casteji budes jezdit s prazdnou nadrzi, tim vic nachylnejsi na "prazdny" chod pumpy a poskozeni. Toto ma za nasledek padani nafty a nutnost vymeny cerpadla (v nadrzi) ....umim sehnat nove za cca 4 000 Kc
...

Dlhsie som tu nebol tak az teraz som si to precital, takze dik za radu. Ja mam problem len so startovanim pri prazdnej nadrzi a po dlhsom stati, ine ma zatial netrapi a dufam, ze dlho nebude. Zatial sa to startovanie da zvladnut, snad tym dlhsim startovanim, pripadne pridanim plynu pri starte netrpia ine suciastky. Pokial sa da, radsej by som sa vyhol kupe noveho cerpadla, aj tych 4000Kc je peniaz.
Ale aj tak by som chcel pochopit, ak by mi to dakto vysvetlil, ako to cerpadlo moze ovplyvnit prazdna a ako plna nadrz ?
R.


Jednoduche vysvetleni asi takto: Ten samy princip jako je kazde jine ponorne cerpadlo. Cim min ponorene, tim hur cerpa a navic u nafty to cerpadlo nafta promazava. Takze kdyz bude malo nafty, tak ty casti ktere jsou malokdy ponorene se drive opotrebuji a gumove tesneni popraska a potom je vysledek ten, ze ti neni schopno drzet naftu.
 
roman
Autor témy
Príspevky: 31
Registrovaný: 6.6.2007
Bydlisko: BB

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Pondelok, 17. Decembra 2007, 18:49

Takze ak je to cerpadlo dnu v nadrzi, zaliaye naftou, tak tomu rozumiem.
Zatial budem zrejme castejsie dotankovavat. Dik.
R.
325 TDS Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Pondelok, 17. Decembra 2007, 18:55

roman napísal:
Takze ak je to cerpadlo dnu v nadrzi, zaliaye naftou, tak tomu rozumiem.
Zatial budem zrejme castejsie dotankovavat. Dik.
R.


Nez jsem menil cerpadlo, tak jsem to resil tak, ze jsem mel stale vic jak polovinu nadrze...no a kdyz uz ho mam vymenene, tak je vse ok a od te doby stejne mam vzdy skoro plnou :D
 
Pepe
Príspevky: 272
Registrovaný: 1.11.2007
Auto: bembo
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Puchov

Pondelok, 17. Decembra 2007, 20:31

Nečítal som všetko, čo píšete vo fóre, ale v manuáli origo od bawora je doslova uvedené, že pri vonkajšej teplote -15 st. nie je vada ak štartuješ až 40 sekúnd, kým naskočí. Pravdepodobne sa tento čas asi rovná vonkajšej teplote.
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Pondelok, 17. Decembra 2007, 21:35

Pepe napísal:
Nečítal som všetko, čo píšete vo fóre, ale v manuáli origo od bawora je doslova uvedené, že pri vonkajšej teplote -15 st. nie je vada ak štartuješ až 40 sekúnd, kým naskočí. Pravdepodobne sa tento čas asi rovná vonkajšej teplote.


jj...chce to cist o cem ten problem je :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Utorok, 18. Decembra 2007, 11:25

Olda H napísal:

2 pokud ti naskoci za studena a za tepla se mu moc naskocit nechce, tak se muzeme bavit o spatnem vstrikovacim cerpadle, nebo spatne nastavenem predvstriku.


toto ma zaujalo.. moze to byt predvstrekom? zeby som ho skusil prenastavit? mam tu este jedno palivove cerpadlo, skusim ho vymenit, pozriem trysku a vyskusam..

inak to pretesnenie.. nezvladol by som to sam urobit? co tam treba konkretne pretesnit?
bo sme tam trysku prehadzovali z ineho cerpadla, aj tie hadicky co z neho idu su z ineho.. moze to byt tym?
.
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Re: 325 TDS - dlhe startovanie

Utorok, 18. Decembra 2007, 18:23

xtreme napísal:
Olda H napísal:

2 pokud ti naskoci za studena a za tepla se mu moc naskocit nechce, tak se muzeme bavit o spatnem vstrikovacim cerpadle, nebo spatne nastavenem predvstriku.


toto ma zaujalo.. moze to byt predvstrekom? zeby som ho skusil prenastavit? mam tu este jedno palivove cerpadlo, skusim ho vymenit, pozriem trysku a vyskusam..

inak to pretesnenie.. nezvladol by som to sam urobit? co tam treba konkretne pretesnit?
bo sme tam trysku prehadzovali z ineho cerpadla, aj tie hadicky co z neho idu su z ineho.. moze to byt tym?


No primo do vstrikovaciho cerpadla ja nehrabu, tam radu dat neumim....ale mimo debatu, mozna se mi podari za velice dobry peniz nechat repasovat vstriky i s kontrolou tlaku (cca 150 - 200 Kc/ks) :lol:
 
Spring
Príspevky: 73
Registrovaný: 4.10.2007
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Utorok, 18. Decembra 2007, 18:51

Tiež mi to za studena ( hlavne pri mínusoch )chytá na 2,3 x ale vraj dlhý štartna TDS je normálny.
Naposledy upravil/-a Spring v Streda, 26. Decembra 2007, 21:09, upravené celkom 1 krát.
No Car No problem...no problem no Fun...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných