... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Piatok, 16. Novembra 2007, 23:21

Dosť ma pletie tá pravidelná oscilácia obrátok 600 až 900, je to pravidelný rytmus, chápeš, ako výsledok hodnotenia elektrického procesu, to by falošný vzduch asi nesposobil, a nezdá sa mi že by to lambde a rj trvalo 3 sekundy
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 16. Novembra 2007, 23:25

Prečo by nemohol . počitač sa to snaží vyrovnať a nastavuje volnobežný nastavovač. Nemusí to byť , :wink: može byť aj ina zavada .
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Piatok, 16. Novembra 2007, 23:33

Najskor máš pravdu nepočítal som čas na nasatie vzduchu navyše, dufam že sa ukáže MAX MAX, má s tým motorom také skusenosti že ma nasmeruje, dufam :lol:
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
aladar
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 2.11.2007
Auto: BMW 530d E39
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topoľčany

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 14:53

aladar napísal:
Zdá sa mi ako keby auto išlo na 5 valcov,občas sa chytí a zabere,niekedy zas auto trhá.Mohla by to byť len sviečka?alebo snáď aj tes.hlavy?
VLADKY242 napísal:
môže sviečka, cievka , koncovka čo ide s cievky na sviečku, vstrekovací ventil :wink:

Takže nakoniec to bola len voda pri sviečke a iskra prerážala na kostru.Nemal som nahodený kryt čo je nad sviečkami,ale ako sa tam dostala voda to mi je záhadov,asi tam niekade natiekla z roztopeneho snehu.Konečne mi to frčí ako má. :lol: :D :lol:
Aladár
----------------
exx: 530 d E39 135kw
exx: 320 i E36 110kw
exx: 318 tds E36 66kw
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:28

Zato ja som zatiaľ v prdeli, po naštartovaní 2000 otáčok, po 2 minutách zhasne a ide natočiť tak po pol hodine a znova sa to opakuje. Všetky hadice su skontrolované, tesné, volnobežný ventil šlape, váha tak isto, po vytiahnutí konektorov motor okamžite zhasne
Prílohy
Fotografie(144).jpg
Je to tu?
Fotografie(144).jpg (291.08 KiB) 1243 zobrazení
Fotografie(145).jpg
Alebo tu?
Fotografie(145).jpg (305.42 KiB) 1243 zobrazení
Fotografie(146).jpg
tu?
Fotografie(146).jpg (252.66 KiB) 1243 zobrazení
Fotografie(147).jpg
Tu?
Fotografie(147).jpg (257.71 KiB) 1243 zobrazení
Naposledy upravil/-a Oldman v Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:33, upravené celkom 1 krát.
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:31

aladar napísal:
aladar napísal:
Zdá sa mi ako keby auto išlo na 5 valcov,občas sa chytí a zabere,niekedy zas auto trhá.Mohla by to byť len sviečka?alebo snáď aj tes.hlavy?
VLADKY242 napísal:
môže sviečka, cievka , koncovka čo ide s cievky na sviečku, vstrekovací ventil :wink:

Takže nakoniec to bola len voda pri sviečke a iskra prerážala na kostru.Nemal som nahodený kryt čo je nad sviečkami,ale ako sa tam dostala voda to mi je záhadov,asi tam niekade natiekla z roztopeneho snehu.Konečne mi to frčí ako má. :lol: :D :lol:
Bomba supr . :lol: :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:33

Miky e30 napísal:
Zato ja som zatiaľ v prdeli, po naštartovaní 2000 otáčok, po 2 minutách zhasne a ide netočiť tak po pol hodine a znova sa to opakuje. Všetky hadice su skontrolované, tesné, volnobežný ventil šlape, váha tak isto, po vytiahnutí konektorov motor okamžite zhasne
A ktoré konektory myslíš :?: Ten modrý je teplotné čidlo - možno to blbne skus tam dať odpor cca 330ohm to jest cca 80stupno :wink: ale až ked naštartuje motor a uvidíš či klesnu otáčky :wink:
Naposledy upravil/-a VLADKY242 v Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:40, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:39

Konektory od váhy a volno ventilu
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:41

Miky e30 napísal:
Konektory od váhy a volno ventilu
Vtedy afto skape .Nevie prietok vzduch a volnobech tak zavreš vzduch za klapku :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:47

Ano, jasné, napísal som to preto že najskor su v poriadku,váha a volnoventyl
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:52

a ked jazdíš tak tiež zhasne motor ked je noha na plyne :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:53

Miky: po odpojeni vahy vzduchu (volnobeznak nechas zapojeny) motor rozhodne nema skapat, len sa rj prepne na nudzovy rezim kedy sa bere udaj o prietoku vzduchu len podla otacok a polohy skrtiacej klapky a motor ma slaby vykon a nejde vytocit, skapat by rozhodne nemal. Ked mas vsetky hadice tesne (a nezabudni ani na tu k regulatoru tlaku paliva), tak skontrolujes este koleno na vahe vzduchu, najlepsie alkoholovou metodou, pre istotou vytiahni a prestriekaj brzdovkou volnobeznak, skontroluj ci sa nezadrhava a toto iste urob s vahou vzduchu, odchlipni to plastove viecko a pozeraj ako beha jazdec tej klapky pri zvysovani a znizovani otacok motora, ma to byt uplne plynule, nesmie nikde drhnut... A lambdu urcite premeraj, pouzit musis merak s FET vstupom, ale potom to ide premerat uplne v pohode.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 15:59

VLADKY242 napísal:
a ked jazdíš tak tiež zhasne motor ked je noha na plyne :?:
Keď je motor zahriaty je tendencia zhasnuť
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 16:03

Helldiver napísal:
Miky: po odpojeni vahy vzduchu (volnobeznak nechas zapojeny) motor rozhodne nema skapat, len sa rj prepne na nudzovy rezim kedy sa bere udaj o prietoku vzduchu len podla otacok a polohy skrtiacej klapky a motor ma slaby vykon a nejde vytocit, skapat by rozhodne nemal. Ked mas vsetky hadice tesne (a nezabudni ani na tu k regulatoru tlaku paliva), tak skontrolujes este koleno na vahe vzduchu, najlepsie alkoholovou metodou, pre istotou vytiahni a prestriekaj brzdovkou volnobeznak, skontroluj ci sa nezadrhava a toto iste urob s vahou vzduchu, odchlipni to plastove viecko a pozeraj ako beha jazdec tej klapky pri zvysovani a znizovani otacok motora, ma to byt uplne plynule, nesmie nikde drhnut... A lambdu urcite premeraj, pouzit musis merak s FET vstupom, ale potom to ide premerat uplne v pohode.
Koleno nemá ani 2 roky, verím že je tesné , ta brzdovka sa mi nepáči, nebude lepší Konkor? A na Lambdu to moc nevyzerá, to by sa asi tak drasticky neprejavovalo, ale kto vie?
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Nedeľa, 18. Novembra 2007, 16:17

Lamba sa prejavuje v tzv Closed Loop rezime motoru (teda pocas slabej zataze motoru, volnobeh, jazda ustalenou rychlostou s malym zoslapnuim plynu), v Open Loop rezime (teda vyssia zataz) RJ sere na udaje lambdy (a tak to ma byt :lol: ) a dava zmes pre maximalny vykon nie pre co najmensi obsah emisii (co sa mozno zda zvlastne ale to nei je ejdno a to iste...). A vadna lambda ti hlavne vyrazne zvysi spotrebu... Urcite ju premeraj, nic za to nedas a mas istotou, rovnako ako to koleno, je fajn ze je stare dva roky ale mne napriklad nedavno exli 3 sviecky stare par mesiacov a to boli predpisane Boschky (najvacsi hnoj, uz nikdy do motoru nedam Bosch sviecky). Brzdovkou nic nepokazis, ale sak mozes aj WD40, hlavne nastriekat do toho ventilu a skontrolovat rukou ci sa ten valcek v nom toci lahko a bez zadrhavania. Aby som nezabudol, tak cidla teploty (v termostate cidlo teploty chladiacej zmesi a vo vahe cidlo teploty nasaneho vzduchu) tiez radsej premeraj, predpisane udaje najdes napriklad v Hayen's manuale ale v "Jak na to".
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných