Ahoj, jsem tu nováček, tak snad se mi tu bude líbit. Do teď jsem byl v CZK na E46 klubu a to, co jsem našel tam za info a pomoc se na jiných klubech jentak nenajde, tak pevně věřím, že tu to bude minimálně stejné.
Do teď jsem vlastnil E46 320D s 110KW a byl jsem spokojený. Naskytl se mi však tento novější kousek - BMW E91 320D 120KW r.v. 2006 VIN: KY25760 s plnou servisní historií a nechci říct, že v dokonalém stavu, ale rozhodně stál za to ho pořídit. Oproti E46 jsem si polepšil jak v jízdních vlastnostech, tak ve velikosti, ikdyž občas si říkám, jestli jsem neměl koupit ještě něco většího

. Auto už má sice nalítáno 385 tisíc km, ale vzhledem k tomu, že je pravidělne servisované a ty nejhorší věci jako alternátor, turbo, spojka atd.. jsou již měněné, tak jsem neváhal a auto pořídil.
Nechci ho vyloženě tunit, ale rozhodně ho časem vylepšit a přizpůsobit svým potřebám. Zároveň bych si tu z toho udělal asi i elektronickou servisní knížku.
Postupně tu však hledám na foru a na jiných webech inspiraci a infromace takže rady a nápady vítány. Hlavně aby auto sloužilo ještě dallších X let.
Vehicle Identification Number WBAVU31000KY25760
Type VU31
Model 320d Ol - EUR
Development Code E91
Chassis TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M47/T2
Displacement 2.00
Power 120
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Sparkling Graphite Metallic - A22
Upholstery Stoff Fluid/anthrazit - ALAT
Production Plant MUNICH
Production Date 2006-05-17
2BF Lt/aly Wheels Double Spoke 154
4AG Interior Strip Titan
548 Speedometer With Kilometer Reading
851 Language Version German
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop
200 Diesel Particle Filter
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion
255 Sports Leather Steering Wheel
313 Exterior Mirror Package
320 Model Designation
386 Roof Rail
4AE Armrest Front Retractable
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
502 Headlight Washer System