Pondelok, 13. Februára 2012, 18:37
Konecne sa trochu uvolnil cas aa mohol som sa pustit do E30ky. Motor je vonku a preventivne sa repasuje s malou upravou motora, zvody z EVO 3 ktore su hrubsie o 10 mm, alpha n jednotka, ostrejsie vacky, airbox, svieckove kable z EVO3 , su cervene a hrubsie. Ide mi o aby to pod kapotou vyzeralo luxusne, malo to trocha viac koni a hlavne aby to nebolo nespolahlive . takze vsetky loziska, piesty, gufera a tesnenia nove. GO hlavy, zabrusene ventily, zlicovat kanaly s zvodmi a pod. Musi to byt stale auto pouzitelne na kazdodene jazdenie ale s ostrejsim charakterom a sportovym zvukom . Trocha sa poriesi aj design, podnaraznik z ceccota, miesto hmloviek naduchy k brzdam, origo DTM zrkadla miesto E36kovych, na diferak pojde kryt z Z3M kde je rebrovanie kvoli chladeniu a tvrdsi silentblok. Auto som pred rozobratim pomeral na brzde a som zvedavy na rozdiel. Dam vediet
-
Prílohy
-

- zvody z EVO 3 , su tam 50 mm potrubia po celej dlzke
-

- podnaraznik ceccoto, origo BMW diel
- 13022012039.jpg (83.18 KiB) 1316 zobrazení
-

- drobnosti z bmwm3shop.de , slusny pristup, rychle dodanie
BMW R NINE T
BMW M4 GTS
BMW M3 E30 race car - new project
BMW M3 E30 2.3 - stage 2 progress...
BMW M3 E36 3,2 GTR - stage 9ff progress...
BMW M3 E46 CSL
BMW M3 E92 Clubsport
BMW 530D F10 - daily
BMW 2002 Pick Up
BMW 745i E23 Turbo 3.5
Mercedes 190 E 2,5-16V Evolution II
Mercedes E500 w124