Takže sanie som mal vyčistené,nachystané, tak som dnes zhodil to svoje, ktoré bolo pri prvom ušku prasknuté a podfukovalo a ojebovalo mi celú trysku... samozrejme bez zádrhelu by to nebolo ono a jedna matica strhla závit na štifte, nakoniec asi po 15tich minútach nadávania a podpačovania šrobovákmi som maticu vykrutil... Sanie sa zhodilo, vybrala sa prvá tryska, zhodila sa podložka, následne som trysku očistil, nová podložka si sadala krásne, nezdráhala sa

... Trysku som nahodil, narezal osmičku závit na odpálený štift, očistil dosadacie plochy na sanie, nahodil nové tesnenia a nahodil sanie... auto naštartovalo fajn, na skúšobnej jazde som ešte nebol
Nejaká tá dokumentácia hír:
Tesnenia pod sanie Victor Reinz, podložky pod trysky Bosch, zatiaľ som menil len tú jednu, ostatné trysky sú suché. Pri tejto mám aj tak najväčšie podozrenie, že to tečie buď z trubky s prívodom paliva, alebo z toho spoja v polovici trysky

Staré sanie zhodené, prvá podložka je totálne na šalát, vlastne tam aj pekne vidno čo kde a ako krásne drbalo

Detailnejšie foto a obgrcaná prvá tryska

Bordel na tryske po zhodení podložky

Ako tak vyčistené

S novou podložkou jej to sekne, nie?

Závit nakrútený, plochy očistené, tesnenia nahodené

Pôvodné a "nové" sanie... Niekto možno povie že photoshop, ale nie nie, je to "rýl"

Problém pôvodného sania... Nevravím, že to po povolení matice samo odpadlo, ale bolo to načaté už riadne

Ono to bolo vlastne pekne naštiepené podľa toho ako je dosadacia plocha vybrúsená

Btw zostalo mi tu naviac jedno čisté, nezaslepené, pekné EGRko, ak by niekto stel


