Boli tri chipy medzi ktorými som sa rozhodoval Jim Comforti, E.A.T. a Dinan. Prešustroval som veľa času na nete a nakoniec padla voľba pre E.A.T. Jednak, že to šlo priamo od chlapa, ktorý ich robí a aj komunikácia sním bola na úrovni v neposlednom rade cena. E.A.T a Jim Comforti sú charakteristikou údajne veľmi podobné, motor pekne ožije v nižších otáčkach, tým pádom je auto v spodku agílnejšie. Kdežto Dinan ti nakopne auto ešte viacej vo vyšších otáčkach. Mne vyhovoval ten spodok, keďže sa v ňom najčastejšie pohybujem. Chlapi z rôznych fór boli veľmi spokojní s E.A.T. . Ešte som našiel niečo podobné to, čo si ty spomenul s úpravou váhy vzduchu
https://www.millerperformancecars.com/s ... onversions . Lenže tam bola už vyššia cena, ale stále nemusí byť mojím úpravám koniec

. Na tú otázku s klapkou ti neviem odpovedať. Jediné, čo chip potreboval pre funkčnosť je lambda sonda a katalyzátor. S tou výmenou váhy vzduchu som sa aj ja dopočul, že to robí pekný nárast výkonu hlavne na M30B35, ktoré sú svojím spôsobom priškrtené od narodenia. Len nemám žiadne info o tom, čo spraví iná váha s týmto chipom. Priznám sa ako som objednal chip, tak som na váhu úplne zabudol. Ak sa niečo objaví, tak by to zaujímalo aj mňa. Ďalšie kone navyše niesu na škodu

. Linky ti pošlem do PM.
Chcem to hneď vyskúšať, ale kým prídem z roboty je tma a aj to počasie je na pikaču. Potom by som to chcel dať na brzdu, nech sa poteším aj z papiera
