tak po nejakom čase sem zas napíšem niečo, včera auto absolvovalo ďalšiu skoro 500km trasu a zajtra ho čaká to isté naspäť, moje obavy z toho ako také cesty vydrží to 20ročné auto sa pomaly rozplývajú, od výmeny motora si nemôžem pomôcť ale proste stále čumím na ručičku vody so strachom ale včera pri +37 sa ručička nepohla ani o mm ani pri 140km/h, ani v 30minutovej zápche medzi trnavou a nitrou na R1, dokonca ani pomocný ventilátor sa nezapol, proste drží to teplotu ako pribité
dnes som rozobral úplne starý blok, kľuka, šály a všetko vyzeralo v super stave, žiadne ryhy, žiadne stopy po prehriatí, skúšal som axiálnu vôľu kľuky čo nie je nič prekvapujúce pri TDS, ale nebola žiadna, takže stav by aj zodpovedal kilometrom ktoré svietili na prístrojovke (vtedy 205tis.)
teraz sa už blížime k 215tis.
budem musieť meniť radiátor topenia, a pýtam sa či by nebol niekto z BA taký dobrý a poskytol by mi priestor na cca 1-2hodinky kým rozoberiem palubovku a pozriem sa aký typ radiátoru potrebujem, lebo robiť to na parkovisku pred barákom je dosť na p*ču, keby sa niekto našiel tak by som bol veľmi rád
nejaké foto z dnešnej práce, podľa všetkého bude kľuka ďalej slúžiť v jednom tdsku niekde pri trenčíne

, a čital so veľa hádok o tom či tds má alebo nemá chladenie piestov ostrekom oleja, tak páni, predstavte si, naozaj má, na obrázku je dôkaz
