Ahojte, po dlhej odmlke (niekoľko ročnej) a niekoľkých rôznych autách som si opäť chcel kúpiť na daily nejaké BMW. Rozhodnutie padlo na nejakú E39 alebo E46. Podmienkou bol samozrejme 30d čo sa týka výkonu mi to bolo v podstate asi aj jedno. Ďalšie kritérium bol manuál (to mi síce nevyšlo

). No tak výber sa po čase zúžil na E39 takže fl muselo byť a sedan. Nakoniec padla voľba na túto striebrenku.
Tak pome na nejaké info:
E39 530d A/T 142kw sedan
Nájazd 300 500km
Automat
Čo sa týka výbavy tak kedysi to bolo že vraj v látke. Ale multifunkcia, xenóny, automatická klíma, kožený čierny introš okrem toho no čo ja viem

nebudem to tu opisovať ako keby malo byť vo fullke

taká bežná E39.
Chýb som sa samozrejme nevyhol čo je jasné pri takej cene čo som si ju zadovážil. Náprava predná trieska, motor nemá ťah, prkotiny v interiéri chýbajú, nejaké gombíky nejdú, okno je prasknuté ale porobí sa z toho hádam nejaké auto. Čo ma prekvapuje nie je hrdzavá na miestach na ktorých by som to očakával (prahy, rožky dveri) akurát len 1x2cm za predným kolesom na prahu. Okrem toho trošku na kapote po náraze že vraj bažanta a na kufri okolo osvetlenia ŠPZ. Pri testovacej jazde auto neskutočne triaslo pri rozbiehaní okollo 60km/h a pri brzdení zo 100km/h. To sa vyriešilo prehodením druhých diskov a pneu keď som prišiel domov. Pneu boli zodraté až do kortu a mali aj pupáky. Trasenie prestalo či už pri rozbiehaní aj pri brzdení

V pozadí F10 550i (bratova)
Po výmene kolies za druhé čo mal brat z E39 530i + na foto z bratovou E39 530i