Vcera bol ten den D kedy sme sa odhodlali ku vymene automatu.
Vsetko by prebiehalo OK keby nebol vyfuk tak strasne prihnity ku zovodom a skoro vsetky sroby bolo treba pilit rezat.
Po narocnom boji s vyfukom sa odpojil kardan odsroboavala sa prevodovka s menicom a cele sa to krasne vybralo.
Odporucam neohybat tie hadice na chladenie aby ste vybrali prevodovku ale odpojit ich od chladicu a vybrat...strasne zle sa to potom dava naspat.
Nova prevodovka tam sadla ako rit na serbel. Vsetko sme pozapajali naliali sme necele 3L oleju zapojil som novu RJ automatu a islo sa skusat startovat. Auto nastartovalo zaradil som Rko kolsa sa tocili zaradil som dcko kolesa sa tiez tocili ale nechcelo radit. Prevodovka spapala vsetok olej tak sme dolielai dalsie dva litre zase nastartovali a takto dookola az pokial nebola plna nieco okolo 7,5l ATFka. Automat ale stale neradil !!!!! Skusil som teda zapojit povodnu RJ a zrazu sa vsetko rozbehlo :) toto sa odohravalo asi o pol 1 rano
Takze rychlo som som nahodoil vyfuk ktory som musel privarit o zvody lebo sa nam nepodarilo nic odvrtat. Pri dalsom servise treba vymenit aj stredove ulozenie kardanu takze pritom vymenim komplet zvody a povarim novy fyfuk :)
Pri tom celom sme este menili predne brzdy.Povodne boli dost znacne KO !!!!
stara prevodovka vonku !!!

- 10325191_10202285985163285_74796424829567135_n.jpg (77 KiB) 1168 zobrazení
Brzdy ktore som zhodil s mojej 525i ktora sa bude este dlho renovovat


- 10313076_10202285984763275_6555790371886315274_n.jpg (63.75 KiB) 1168 zobrazení
Povodne brzdy boli dost znacne KO asi ich dost dlho nikto nemenil