Pondelok, 24. Decembra 2012, 00:45
rezonator: ma dnu zarez ako hlaven pušky, sluzi na rozrezonovanie-laicky roztocenie vyfuk.plynov na ich rychlejsi odvod od motora,vyhodenim a vykuchanim vyfuk sustavy sa vykon isto nemoze znizit, ten kto to vie pouzije spravne priemery potrubia aby mal motor potrebne protitlaky a neprichadzal o vykon....ja som mal takto robenu oct RS1, celonerez zvod od turba a auto bolo citelne zivsie od spodu, mal som bezkat, rezonator, a koncak, smrdelo to ako skoda 120L, + som prisiel o dobrych -15kg
ex : e30coupe IS mt2, e30 coupe m20, e30 sedan m20, e30 coupe IS mt2, e30 cabrio , e30 m10 sedan, e30 m10turbo, e24 630cs coupe, e34 tour, e46 tour,e36 323 mpacket, e61 525i, e39 525d tour, e53 160kw,
akt : e46 M3 + e30coupe