Ono mal by si sa hlavne zamysliet ako jazdis a podla toho vyberat podvozok ....Jom a pod by som dal len v pripade ,ze chcem silou mocou auto dole iba na style ,lebo podla mna ked si tak dole ,ze ti sucha podvozok skoro o zem tak ti je kw,d2 naprd...auto na rychlu jazdu v zakrutach by aspon podla mna malo mat urcitu svetlu vysku koli prepruzeniu kolies a naslednemu preneseniu vahy a pod...a takysto nemozes jazdit s takymi gumami ako mas jak blazen cize podla mna ti bude taky podvozok naprd fakt....
Jom - pocul som ,ze ludia na tom jazdia aj styri roky a pohoda ale neverim tomu presne ako tu niekto napisal ,ze material,zvary,kmitanie tlmicov je na urovni drahsich podvozkov atd...
Ja osobne tiez chcem nieco riesit za taky rocik.....a zamyslam sa bud na tym kitom co ma Inscene cize billstein so skratenou piestnicou a H/R alebo eibach struny na aute je dost nizko podla mna ale nie moc vyzera to fakt dobre .... a ak by som volil podvozok kompletku tak rozmyslam nad weitec videl som ich vedla seba a robi sa to v tovarni KW vypadaju rovnako len su inej farby aj ked predpokladam ,ze aj matros je iny ale aspon ten patent je rovnaky a cena si myslim bude tiez fajn lebo chlapik v kamenom tuzing shope mi ponukal celkom peknu cenu ..tak si myslim ,ze na nete by sa dal zohnat este lacnejsie...pride mi taky zlaty stred
Ja mam iba po..banu seriu na ktorej sa neda jazdit ako nahle prejdes esicko v 150tke tak ta hupe ako jeepe
