Tak už vymenená prístrojovka za novú nepopraskanú.
Opravené kúrenie vymenené časti s oblámanými klapkami.
Kúrenie funguje ako má :)

*po zmontovaní prístrojovky a stredového panela som zistil že niekolko úchytov motorčekov a klapiek je poodlamované*

*šoferovať e34 bez prístrojovky bolo zaujímavé, strašne veľa miesta okolo seba

*
*po oprave kurenia byla typacíre vyčistené*

*v prístrojovke tiež káblov na máriu, ale skompletizovať to bolo jednoduché, krasa BMW*

*kúrenie skoro rovnako veľké ako motor z Fábie

*
Jediné s čím bol problé bolo zfunkčnenie BC.
Akosi stále na mňa svietilo PPPP.
Skúšal som niekoľko riešení tohto problému:
1.
Otočte kľúč do "príslušenstvom".
Stlačte a podržte tlačidlo "S / R (Set / Reset) kým vynulovanie zobrazenie (~ 10 - 20 sekúnd)
Nie?
2.
Vytiahnite poistku Palubný počítač (OBC) asi 10 minút. Preinštalovať poistku a zapnite zapaľovanie na "Run". Ak PPPP stále zobrazuje skúste vyššie znova.
(Poistka 20 V prednej "Box Rozvody" do roku 1991, a 1993 - 1995, Poistka 17 pred "PNR" v roku 1992, ale pozrite sa na veko byť istý.)
Predné "PNR" je pod kapotou, na strane vodiča pri bráne firewall.
3.
Možno zmizne po naštartovaní auta
4.
Zapaľovanie vypnuté:
Vytiahnite poistku 17 v prednej časti PNR po dobu 12 až 24 hodín. To tiež prevádzkuje svoj prístrojových takže nemáte plán na riadenie.
Nainštalujte poistku. Zapnite zapaľovanie a a možno budete musieť vrátiť na číslo 1.
5.
Odpojte batériu kostru po dobu 24 hodín.
6.
Zapaľovanie na:
Stlačte tlačidlo "Code", potom stlačte a podržte S / R.Mne sa to nakoniec podarilo tak že som mal na cca 12 hod odpojenú baterku.
Potom som zapojil BC stále svietilo PPPP, tak som si povedal asi to teda naskočí keď to naštartujem.
Vtedy to ešte nebolo možné, lebo som nemal ešte pozapájané komplet kúrenie.
Na druhý deň som prišiel k autu otočím klúčikom (nesťartoval som len do druhej polohy) a BC fungoval

Vôbec sa my do toho nechcelo, ale nakoniec to bolo celkom jednoduché.
Demontovať stredový panel, tapacire pri nohách, plasty kúrenia
Odpojiť káble pri šoferovych nohách + aj na spolujazdcovej strane káble od repro, prístrojovka sa potom celá krásne vysunie.
drží na dvoch vrutoch v ačkovom stĺpiku a dvoch skrutkách odspodu.
Ja som o tých vrutoch (samorezkách) nevedel no po chvíly my došlo že sa zrejme dačo skrýva pod tapacírom v stĺpiku.
Po rozobratí som mal plný kufor plastov z kúrenia, deklíkov, krytov...
celkom dosť sa tam toho skrývalo
