presne tak jak pise miso.. neviem odkial to berete ze automaty su stavane na viac.. kazdy by si to myslel, ale opak je pravdou, ked si pozrete specifikacie, tak napriklad tato 5kvalt GM v 330d ma dokonca limit nejakych 390nm, co v serii to auto ma 410, a vacsina tych aut mala v serii tak 440-450.. takze tam je hlavny problem, a horsie je ze aj ZFka v tych novsich modeloch su tiez poddimenzovane.. nerozumiem tomu preco to robia.. ked som studoval E65 750i a E63 650i prevodovky, tak tam je to tak isto, len par nm navyse, alebo presne rovnake cislo.. co je len znamenie toho ze skor ci neskor ide do prdele ta prevodovka.
ZP automatic su borci, na tieto starsie prevodovky vedia robit dobru cenu uz..a je to vpodstate profi servis, jak miso pise, nosia im tam z mercedesu a myslim ze aj z bmw prevodovky. neni pravda ze to stoji 3000€, ja som platil 1500 za moju GM v kombiku pred pomaly 3ma rokmi, v madarsku.. horsie je to s tymi 6kvaltmi, tam uz su ceny vyssie, od 2500 hore asi, co som zistoval..
tak je to na tebe, kamos takto rozpredal E39 co mala hodnotu mozno 4-4500€, a zhrabol za nu 8000.. ale trva to.. to je ten problem, ze kym vsetko popredavas..
ja by som ale na tvojom mieste vybehol do polska a priniesol taku istu druhu prevodovku, a jazdil dalej. da sa kupit aj s polovicnym najazdom, a vydrzat by mohla
