dnes sa pracovalo. teda

snazilo sa pracovat
nacom sa makalo:
-skusit nastartovat

samozrejme -2,5°C a nenaskocil
- po vychladnuti aspon ciastocnom sme s kamosom dali dole plasty a sanie
-sanie vcelku ciste (vramci normy) az na siesty valec ktory je najblizsie k interieru....poznatelne viac je tam tej sadze nez v ostatnych piatich. je to normalne?
-dalej sme zhodili naraznik svetla intercooler v ktorom nebol vobec olej co ma dost prekvapilo
-opravilo sa nasledne preblikujuce lave dialkove svetlo (problem bol len v tej plechovej srandicke v ktorej drzi ziarovka, vypadlo to z paraboly)
-sanie sa trosku precistilo hlavne ten siesty valec tam toho bolo fakt extremne vela(na lestenie kanalikov cas nebol aj tak bola zima jak v rusku)
- piaty valec pravdepodobne podfukovalo lebo bol na testeni medzi hlavou a sanim olej takze tam sa tesnenie vymenilo, tak isto aj na siestom valci sa tesnenie vymenilo, pri demontazi sania sa rozpadlo
-dalej sme premerali zhavice ktore su vsetky vpohode
-dalej sme vymenili cidlo teploty ktore je pod sanim, ma taky zeleny vrch cislo 8
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/325tds-M51/LHD/M/1994/june/browse/engine/cylinder_head_attached_parts-2/ podla teploty ktoru snima toto cislo dava aj mnozstvo paliva, davali sme tam pouzivane uz malo trosku lepsie hodnoty tak sme to skusili
- nakoniec skladanie, to bol porod

ale nakoniec sa to doskladalo :) svetla s maskou a naraznikom sa spasovali, este to chce vycistit masku a vyrovnat ju, troska je plech preliaceny.
po zlozeni naskocil motor po dvojitom zhaveni a asi pri -0,5°C na brnk za tepla detto, mam pocit ze ide trosku lepsie, tak hladsie uvidime rano ci to naskoci pri takej zime

zajtra pokracujeme umyvanim neh to aj vyzera ako auto

a cakanim na tlmice, btw: rozhodol som sa pre bilstein b4 m tech. dufam ze to nebude zly krok
