no tak zaserem trochu pribeh cudzi
japonska kvalita: mitsu colt. rok nieco okolo 85, nikto nevie presne kedze papiere s autom mali spolocne iba slovo mitsubishi. karburator omotany kilometrom hadic a barscoho, nikto to nevedel nastavit, z casu na cas iba na 3,5 valcu. dobijal len tak aby si si mohol na chvilu zapnut radio za mestom. dorobene kvalitne ozvucenie uchytene v papierovom tapacire, autobusarsky volant. co musim pochvalit je automat ktory ked sa zohrial fungoval lepsie ako 8hp v novych efkách (teraz to myslim seriozne). spotreba za mestom snad vacsia ako v meste, vsetko co sa dalo zastriekane 4 odtienmi sprejov a prisrobovane samorezkami, na kufri znicene tesnenie takze smrad z vyfuku rovno donutra. proste kára ako lusk. aby som nezabudol, po 10min jazdy to za tepla nebolo schopne mazat na volnobehu.
nech mu je zem lahka ked zhorelo po odbornom zasahu na srotovisku: odrezanie zamku pasu flexou (samozrejme s celym interierom vnutri)
a este ma teraz napadlo: niekedy si starter povedal ze jebem na to a len cvakal a netocil ani za boha, aj po vymene uhlikov a odborneho precistenia vselicoho

a vzhladom na prihodny typ prevodovky sa to nedalo roztlacit tak ostavalo len dufat ze na 38 osmy pokus necvakne ale zacne tocit