Sobota, 7. Septembra 2013, 01:05
jako par stran a prispevkov nazad si vysvetlil o co ide...ze sa jedna o individualny projekt stavby auta na mieru
ty to uz vies teraz ze to je nerentabilne...ja som to poznal hned z foto..odhliadnuc od cenoveho prepadu pocas trvania stavby projektu...( uprimne auta s novsim rocnikom produkcie tratia na svojej hodnote rychlejsie )
+ celkova obstaravacia cena auta /v tej dobe este vraku / + naklady na opravy-->viem ze za tie iste peniaze by si teraz kupil pojazdu e9xx v rovnakej motorizacii vybave + by nebolo vymene po auta...
na druhej strane co si clovek neurobi sam akoby ani nebolo...cize vsetky veci co si si na aute urobil a opravil vies v akom su stave... nove turbo ti vydrzi dalsich 150tkm a veci okolo toho..budes mat auto podla svojho gusta, opravene,upravene a vyskladane ako sa ti paci...
nadalej ti fandim a drzim palce..sam mam za sebou projekt ktory zacal nevinne a skoncil pri celkovej investicii presahujucej 7tis euro...ale na aute poznam kazdy srobik a viem co kde kedy a ako sa menilo...a nelutujem ani cent !
fandim ti nadalej a cakam na priliv dalsich foto
drz sa
ex : e30coupe IS mt2, e30 coupe m20, e30 sedan m20, e30 coupe IS mt2, e30 cabrio , e30 m10 sedan, e30 m10turbo, e24 630cs coupe, e34 tour, e46 tour,e36 323 mpacket, e61 525i, e39 525d tour, e53 160kw,
akt : e46 M3 + e30coupe