Utorok, 5. Januára 2021, 11:42
spomenul som si ze dlho som nic nepridal, tak aspon maly progres za minuly rok.
Kedze bol problem s unikom oleja tak som sa rozhodol to skusit cele pretesnit. Vsetky tesnenia original, nova vodna pumpa a termostat lebo sa to nechcelo zohrievat.
Jasne ze aj po vymene tesneni tam furt unik oleja je, tam kde vsetkym na spoji hornej a dolnej casti krytu rozvodu. Robil som to podla original postupu a neuspech. Na forach sa hovori ze to tam tece kazdemu, a ten kto hovori ze nie, tak s nim nejazdi :) to su vsak male uniky oleja a hlavny unik bol okolo vyskakujucej mierky oleja a to som fixol.
Na poslednom dni SK Ringu som to bol cele odtestovat. Este ze som si predtym skontroloval auto lebo som mal povoleny vypustny srob neviem z akeho dovodu, asi by som nebol nadseny keby mi tam vygrcalo olej na trat :)
Cas som mal ubohy (3:16), ale mozem sa vyhovorit na vela aut na trati, jasne ze rychlejsich takze som vsetkych pustal, a ked som uz mal naslapnute na dobry cas tak sa predo mnou pretocila 911tka. Inak auto islo skvelo a najvacsiu nevyhodu vidim v seriovej sedacke, aj by sa dalo ist pod vacsim plynom ale tak som sa musel drzat nohami na mieste aby ma nehadzalo ze sa to naozaj nedalo. Mam uz pripravenu skrupinu takze najblizsie to skusim s nou.
Ked som sa vracal tak 100m od dielne zacalo nieco strasne hucat v motore, cakal som ze sa nieco pokazi len som nevedel co a kedy :)
Kladka na prisponovanie remena kvoli alternatoru (vyssie som to riesil) ma totiz maly priemer, cize ma niekolko nasobne vacsie otacky(aj som to ratal ale uz som zabudol) ako zvysok a tak sa jej rozsypaly loziska (vid foto). To aktualne riesim, nasiel som ze loziska s oznacenim C su na vyssie otacky tak to musim znova cele preratat ci to bude stacit. Ked ne budem muset dat vacsiu kladku.
Dalej riesim skakajucu lambdu, predpokladam ze ta prva odisla kvoli tomu ze pred naladenim tam jebalo tolko benzinu cez tie vacsie vstrekovace ze ju mohlo poskodit, objednal som novu.
No a poslednu vec riesim brzdy. predvcerom mi prisli brzdy z M3 E36, horuca hlava kupil som ich skor ako som si preveril ze nesadnu PnP na moje otoce. Otoc M3 stoji nova 220 v BMW, cize cely upgrade by vysiel na tisic eur, kotuc vychadza v mojom nakupe 150. Urobil som si tabulku porovnani brzd (priemery,hrubka,priemer valceka) a zo seriovych by sa tam najviac hodili prave tieto, len neviem ci sa ne chcem dat liter no. Zatial mi vsak najlepsie vychadzaju brzdy z chevrolete caprice, maju 302mm priemer a priemer valceka 75mm co su skvele hodnoty, kamos mi ich pozica na primeranie tak uvidim. Kazdopadne uchytenie brzdica povazujem za najzasadnejsiu vec takze bude zalezat vsetko na tom ako to sadne/nesadne.
Neviem ci to je vsetko co som chcel napisat ale ked ne dopisem neskor.
-
Prílohy
-

-
