tak po dalsich par km auto slape ako ma, problem s Xdrive sa neobjavil od výmeny baterie (bud pomohla vymena baterie, alebo jednoducha rada od servisaka k pouzivaniu komfortneho pristupu, kedze tam mam dalsie zabezpecenia o ktorych tu nejdem moc rozpravat). Bateria bola este asi v poriadku kedze som ju posunul tatovi do fukusu 2.0 TDCI (auto momentalne pouziva raz do tyzdna a startuje ako besny :)
Kolisanie otacok sa tiez uz neprejavilo, zacal som tam liat iba 95ku z rakuskej JETky (vykonovo oproti 98micke ziadny pocitovy rozdiel) a uvidim stale to startovanie sledujem.
Za poslednych 1020km mam spotrebu 9,6 podla palubaku, merat sa mi to nechce (polovica okresky, zvysok mesto a sem tam dialnica) jazdim casto kratke vzdialenosti hlavne cez tyzden.
po par mesiacoch by som to zhodnotil asi takto, len co ma v rychlosti napada:
+ radost z jazdy (obrovska, tesim sa na kazdu jazdu)
+ zvuk motora vysoke otacky (navykova zalezitost) cloveka to sem tam nuti len tak na rovinke zosliapnut plyn, aby pocul to rycanie motora
+ automat, aj ked by som sa bez neho urcite zaobisiel (krasne sa da radit plynom, oneskorenie sice nejake citit smerom dole, ale neni to nic tragicke)
+ vykon (postacuje v kazdej situacii, aj ked vykonu nie je nikdy dost)
+ xdrive (aj bez toho by som sa zaobisiel, tak ako bez automatu hlavne teraz ked zmizol sneh, ale vzdy je lepsie ho mat a nevyuzit ako nemat)
+ interier a rozmiestnenie ovladacich prvkov (vsetko po ruke, nikdy som nemal problem s nicim, sem tam hukam dialkovymi namiesto tempomatu :])
+ Idrive nemam s nim najmensi problem ovladanie intuitivne vsetko po ruke, rychle a 10 programovatelnych tlacitok dole na radiu funguje perfektne
+ sport sedacky (bocne vedenie, rozsah nastavenia, okomentujem aj v minuse :)
- absencia m paketu (nebudem ho riesit, ale skoda ze ho auto nemalo, hlavne zadny difuzor mi chyba predok, je na LCI v pohode)
- podvozok + runflaty ach jaj neni co dodat a to nemam sportovy podvozok.. asi by som mal presedlat na nejaku ameriku z 80 rokov :]
- zvuk motora volnobeh (priamy vstrek - mierne to moze dokonca pripominat dizel, po jemnom pridani plynu je to hned o niecom inom)
- kufor pristup (pindat nejdem zatial som sa pomestil po sklopeni vzdy a ked chcem kufor s lepsim pristupom mal som si kupit kombajn)
- sport sedacky (bol som zvyknuty sediet rozvaleny ako bača, teraz ma to nuti byt pekne rovno ale uz sa preonačujem pomalicky)
- raz za cas drncanie umeliny spoza stredového tunela dokaze rozladit :)
este ak budete vediet poradit budem rad
- cistenie interieru v BA (ozaj potrebujem niekoho kto sa o ten interier dobre postara hlavne sedacky)
- ak niekto vie odhadom cenu jednej cievky 325i, 330i (uvidim mozno ze ich vymenim, ked budem riesit olej v aprily)
zatial vsetko dakujem za pozornost
