takze dnes bol diagnostik day
islo mi najma o tieto faktory:
-vstreky,turbo,el.predhrev motora,a pamat zavad,jednotka zhavenia,zhavice -horši štart
co sa riesilo: ked je viac mínus povedze -1O a viac, auto horšie štartovalo, štarter potočil asi 5x prestal som, a na dašie točenie uz auto naskocilo...za tepleho motora chytalo brnk aj pri -17, ale akonahle sa startoval po noci a bolo chladno vznikal problem..no nikdy sa mi nestalo ze som nenastartoval a to aj pri - 18.5 len to dlhsie trvalo no

... riadicka zhavenia je OK, ale mam zle dva zhaivce cize pohoda a oprava za par drobnych...
dalsi strasiak vstreky, kedze som auto kupoval bez diagnostiky tohto som sa dost bal, repas vstreku je po 300e ziadna stranda..
vstreky mozu mat odchylku od -4 do + 5, dajakych jednotiek /neviem akych som laik/ideal je ked sa motaju okolo 0.. kazdy jeden vstrek mal hodnoty 0.2,03,0.5,02 proste hooooodne dobre coz som bol maxi prekvapeny peto len potvrdil ze vstreky su naporadecku....skusali sme aj pri zatazi a hodnoty si drzali rovnake okolo 0...
turbo : pohodka-mam pravidelny tah, nepadam do nudzaku, oleja mam kolko som nalial cize tam sa netreba bat nicoho...
v pamati bolo par sporadickych zavad: a trvale nefunkcny jeden cuvaci senzor-kde je podozrenie skor na kabelaz lebo ex majitel ho uz raz menil, ked sa oteply skusim vymenit za dajky iny funkcny ak sa to nezmeni je problem v kabelazi..casto sa udajne prepali od vyfuku a nejde mi prave ten ,, ktory je pri pri vyfucku teda vodicov......
potom to petovi nedalo a cekol km, RJ, budiky, a aj kluc ma totozne udaje zhodujuce sa s cislom na tacho...cize bud to bude fakt origo, alebo ten kto to stahoval vedel ako na to

ako je mi to viac menej fuk to bola len taka perlicka
*diag robil, PetoK zo ZA, velmi ochotny a ferovy chlapik, ktory naozaj vie s dis softom pracovat, pokusal sa mi spojazdnit aj MP3 cez PC ale moj druh origo radia /philips vyroba v CR / to neumoznuje...
ak to Peto citas , este raz dakujem za tvoj cas a ochotu !