Máš viacmenej pravdu, vyslovený cukrík to už nebude asi nikdy, na druhej strane jazdí fakt veľmi dobre a po technickej stránke tam nie je treba riešiť nič, čo by "horelo". Už na nej nejazdím, pretože mám služobné. Technicky je na tom dobre, prevádzkové náklady sú na V8 tiež vďaka takmer novému LPG smiešne. Podvozok je spravený, brzdy ešte rezervu majú, nivo som dal opraviť, chladič a hadice tiež takmer nové, alternátor repasovaný a takto by som mohol pokračovať... Možno keď budem mať chuť vymením výfuk, nárazník, prevalené dvere, nahodím interiérové tapacíre, lakťovú opierku a bude to celkom fajn... iste, je to staré auto a stať sa môže kedykoľvek čokoľvek, ale svoje si ešte odjazdí
V12 som už jeden mal a keď sa naskytla príležitosť zobrať tento kúsok, tak som do toho šiel, aj keď má svoje muchy.
Je to bývalá limuzína z ministerstva zdravotníctva, na tacho je 614 tisíc aj nejaké drobné. Reálne by som tipoval menej (možno 400), ale to je jedno. Je k tomu aj servisná knižka do cca 300t., nejaké manuály. Z výbavy, klasická 750iL, originál Shadow Line, dozelena tónované dvojité okná, držiaky na vlajky v predných blatníkoch, zaujímavé zadné sedadlá - velúr a koža, Webasto, DSP atď...
Má pár chybičiek, za posledné štyri roky najazdila asi šesť tisíc kilometrov. Treba hneď meniť olej, ktorý bol podľa štítka naposledy menený v roku 2011, samozrejme komplet všetky filtre, možno sviečky. Olej s filtrom aj v prevodovke, hučí vysko-spojka, niečo ťukne na prednej náprave (ale bola už menená aj so zadnou). Zospodu auto zdravé, suché. Treba lakovať prednú kapotu, lišty pod svetlami, opraviť pravý zadný lem blatníka. V interiéri: prevísa stropnica, vyťahaná malá roletka na ľavých zadných dverách, nefunguje zadná elektrická roletka, výhrev zadných sedadiel. Zlomený zámok na kastlíku pred spolujazdcom, poškodený kryt A-čkového stĺpika pri vodičovi, lakťová opierka to má tiež za sebou, nejde otvoriť. Predné sedadlá mierne opotrebované, čo je ale horšie nefungujú niektoré motorčeky v nich takže pôjdu von. Pôvodne zo stolčekmi, ktoré už sú preč a namiesto nich diery. Nástupné lišty tiež chýbajú. Zlomená krytka spätného zrkadla. Nefunguje DSP - nejde zvuk na rádiu. Ale toto všetko sa dá spraviť skoro okamžite.
Zajtra sa ide na STK a EK a potom sa poooomaličky pôjde na to. Hlavne technický stav a doplnky až neskôr. Bude to klasická víkendovka, samozrejme že keď bude treba tak bude jazdiť, ale primárne je na hranie a mazlenie
