Tak po dlhsom case tu nieco pridam, robil som zopar zmien aj oprav. Problem, na ktory som tu nenasiel riesenie. Zatekanie do interieru od privodu kablov od ECU motora. V ten isty den sme mali dvaja uplne rovnaky problem.. pridam aj dost fotiek aby bola predstava, kolko vody som v aute mal..

Zacalo sa to tym ze som chcel vyprasit koberec na mieste za spolujazdcom.. ked som ho dvihol odspodu kvapkala voda.. prve co ma napadlo ci netecie od strechy ale vsetko bolo suche.. tak som si myslel ze to bolo od topanok mokre.. neriesil som.. vyprasil a ked som ho hodil naspat tak to celkom pekne claplo.. chytil som to calunenie na podlahe a komplet mokre.. ani nemusim ani rozpravat kolko som sa nahresil odkial ta voda tam je.. urobil som si cas a zacal som zistovat kde ta voda vsade je.. lava polka auta od kufra az po zadneho spolujazdca bola sucha.. ale na pravej kopec vody.. voda aj vpredu aj vzadu.. zacali sa mi uz aj rosit okna zvnutra, kedze voda uz prerazila na povrch koberca. skusal som to handrami vysusit, bez sance.. odcerpat vodu s cerpadlom na akvarko, no cerpal som asi pol hodiny a vody furt.. liala sa z tych calunenych kobercov na podlahe, odspodu je molitan, vzadu asi 12cm hruby, ktory v mojom pripade fungoval ako spongia.. proste kompletne napity vodou.. cez to vsetko je podlaha vyspadovana cize ked sa zacne voda liat od kufra tak vsetko skonci vzadu.. takze snaha marna.. rozhodol som sa, kedze to nemalo vyznam to akokolvek cerpat, ze to cele rozoberiem.. sedacka von a z koberca vodu povytlacat na podlahu a odtial vycerpat.. takze odpojil som baterku a pomaly prichadzal na to, ze ked chcem koberec odkryt cely, musim rozobrat pol auta az po strop

inac ta komfortna sedacka ma cca 30 kil... dvaja sme ju davali von z auta a mali sme co robit.. ked bola von prisiel na rad B stlpik.. rozobrat az po strop.. na fotkach to sice nie je vidno ale je cely rozobraty.. nasledovalo vytlacanie vody z toho molitanu a susenie, fenovanie.. ked to bolo ako tak suche, tak som sa konecne dostal k tomu, odkial tam je tolko vody.. tieklo to od miesta za odkladacou skrinkou pred spolujazdcom.. takze dalsie rozoberanie.. vsetky kable od ECU az k baterke boli pod vodou.. cudoval som sa ze to este startovalo.. voda isla z priestoru v kufri, takze dalsie rozoberacky, kabinove filtre, tie plasty pod tym a ta skatula, kde je RJ motora.. vsetko samozrejme pekne mokre.. aj pod torpedo mi podtekalo comu som velmi nechapal.. prislo na rad rozobrat tu sbielu skrinku.. v nej po chuja kablov a na spodku dost vody.. takze aj toto sa muselo rozoberat.. z tej skrinky je prechod poza poistkovu skrinku do interieru a odtial voda vtekala dnu.. cize mi doslo, ze niekde je nieco upchate.. pod tou skrinkou je odtok a ten bol kompletne zajebany nejakym tmelom abo cim.. niekto to predo mnou uz robil, ale musel to byt pan majster, ked do diery kde ma voda odtekat ku kolesu von z auta najebe tmel.. vsetko som povytrhaval a wapkou precistil.. tolko listia, konarikov, blata a kadejakeho bordelu co z toho vyslo.. no ale bol som rad, ze uz konecne viem ako sa ta voda dostala dnu.. vsetko rozobrate som vysusil a fenoval cely den.. koberce schli skoro 4 dni.. nakolko boli kompletne napite vodou.. ked som to vsetko vycistil, tak som poskladal kufor a pustil som na celne sklo hadicu s vodou a sledoval kde ta voda odteka.. po 10 minutach nevosla do auta ani kvapka... z celeho auta som vyzmykal cca 20 litrov vody
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Cez to vsetko som ale vymenil torpedo a plasty pod kabinovymi filtrami, kedze na tych starych chybalo tesnenie a voda podtekala pod ne.. teraz je to uplne o niecom inom... vsetko poskladat a pol hodinovy test s hadicou, vnutro suche.. medzitym ako mi schli koberce tie 4 dni som sa zrejme hlavou jebol do policky a dostal napad, ze si urobim Mpaketovy strop uz ked pol auta je von..

tak som rozobral aj druhu stranu a vsetko povyberal von. Stropnicu, stlpiky, plastove casti stropu a clonitka som prestriekal do ciernej farby

aj tak som to neskor chcel urobit, lebo zakazdym ked bolo auto v servise, mi pribudla nejaka zajebana packa niekde okolo dveri.. a neslo to z toho svetleho stropu dole a na tepovanie som nemal chut.. takze popri vode mam aj repliku Mkoveho stropu

pouzil som obycajnu ciernu farbu na textil v spreji a je to super vysledok.. plus farba na kozu a plasty samozrejme.. takze to bol moj zatial najvacsi problem.. potom uz len take bezne servisy ako repas turba, vymena oleja v prevodovke, vymena prednych ramien a tyciek stabilizatora, vymena termostatov, odstranenie EGR + DPF, vymena chladiacej kvapaliny, vymena zhavicov + RJ zhavenia, vymena hadam vsetkych naplni, vzduchovy filter K&N, no a original Mpaket som nakoniec zohnal za par supov, tak je uz na aute.. a popri turbe a EGR som ho dal chipnut na 260 koni.. ide to neporovnatelne sviznejsie.. takze tento krat asi tolko
