... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 07:03

Ak ti mozem poradit tak hladaj bud lahsie 18tky na ten motor alebo daj radsej 17tky... ak tam das tazke kola ten motor uz je teraz slaby a budes to trochu viac citit... pozeral by som po diskoch ako team dynamics alebo oz racing ktore byvaju lahsie oem disky alebo potom by som riesil oem disky 17tky a tam mas kopec moznosti... :D
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
igi_218
Autor témy
Príspevky: 44
Registrovaný: 11.10.2014
Auto: e46
Kraj: Košický

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 07:16

jozko2828 napísal:
Ak ti mozem poradit tak hladaj bud lahsie 18tky na ten motor alebo daj radsej 17tky... ak tam das tazke kola ten motor uz je teraz slaby a budes to trochu viac citit... pozeral by som po diskoch ako team dynamics alebo oz racing ktore byvaju lahsie oem disky alebo potom by som riesil oem disky 17tky a tam mas kopec moznosti... :D


ahoj vdaka za nazor ja prave vcera soms a viac menej rozhodol pre 17ky aj koli vykonu a aj kvalite nasich ciest....:)

dakujem za nazor a radu .
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 08:44

Ake ides nahodit teda ?
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
Užívateľov profilový obrázok
nadro
Príspevky: 4159
Registrovaný: 5.11.2011
Auto: BMW E46 320 touring
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 10:02

jozko2828 napísal:
Ake ides nahodit teda ?

Zdieľam podobný názor ako Jozef. Ja som túto dilemu riešil niekoľko krát a vždy mi najlepšie vyšli 17-tky. /myslím hospodárnosť, konfort atď./
Je pravda, že kolesá robia auto a pri 18-tkach to vyzerá o triedu lepšie, ale je tam to ale. Takže za mňa 17-tky v nejakom peknom stilingu a máš pokoj.
Dano 0905/571254
pribehy-nasich-aut/krakow-a-nova-rozpera-t57331-600.html
v ponuke rozširovacie podložky na všetky typy BMW
____________________
BMW E46 320d touring
ex: škoda 125l lpg
ex: citroen zx 1,8i
 
igi_218
Autor témy
Príspevky: 44
Registrovaný: 11.10.2014
Auto: e46
Kraj: Košický

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 12:40

jozko2828 napísal:
Ake ides nahodit teda ?


to je este v stadiu hladania :)) som nerozhodny :) ostanem pri 17kach to je uz iste :)
 
igi_218
Autor témy
Príspevky: 44
Registrovaný: 11.10.2014
Auto: e46
Kraj: Košický

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 12:42

nadro napísal:
Zdieľam podobný názor ako Jozef. Ja som túto dilemu riešil niekoľko krát a vždy mi najlepšie vyšli 17-tky. /myslím hospodárnosť, konfort atď./
Je pravda, že kolesá robia auto a pri 18-tkach to vyzerá o triedu lepšie, ale je tam to ale. Takže za mňa 17-tky v nejakom peknom stilingu a máš pokoj.



ved to ze aj vela ludi ma odradza od 18ok uz len koli tomu konfortu aj ked na druhej strane look auta je inde ale je tam stale to ale....:) 17ky to budu teraz uz len nieco vybrat :)
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Piatok, 31. Októbra 2014, 15:15

Ono to zalezi aj ba sirke disku, hmotnosti a toho co ocakavas od toho auta tzn. Kde s nim jazdis, jazdnych vlastnosti vseobecne... 18tky maju lepsi dizajn, lepsie sedia ale komfort je trochu mensi a gumy drahsie... 17tky su vacsinou odporucane pre e46, ale su v dizajne cca. o level nizsie, handling nie je taky zly a maju spravidla nizsiu hmotnost ako 18. Preto som pisal ze ak 18 alebo 19 je dobre pre ten motor hladat sportovu alternativu kde je disk lahky ak 17 tak v pohode aj OEM akykolvek styling... pre tour si kludne viem predstavit aj stylingy z Xkovych modelov ktore su zaujimave... ja osobne mam 17tky style 112 z X3 akurat ze ak budu hotove tak budu potrebovat podlozky aby to nebolo ako na elektricke...
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
igi_218
Autor témy
Príspevky: 44
Registrovaný: 11.10.2014
Auto: e46
Kraj: Košický

Re: [E46 318iT] Môj začiatok :)

Sobota, 1. Novembra 2014, 18:11

Oprava škrabancov na čelnom skle :

Ahojte tak dnes som sa dostal k oprave škrabanca od stierača..bolo to v zornom uhle vodiČa asi 4x20 cm...snažil som sa Vám to aj nafotiť ale asi to neni tak vidno ako to bolo vidno naživo a strašne to vadilo hlavne v noci a ked pršalo....po gooogleni a čítaní niekoľkých recenzíi som sa dostal k istej opravnej sade, ktorú som si objednal s Anglicka aj vyššie v diskusii je jej fotka...v balení bol taký ten nástavec na vŕtačku a dva kotúče na suchý zips+rukavice hubka handrička a najpodstatnejšia vec roztok oxidu céria (inak slušný bordel to je :) ) noo ale k veci po odporúčaniach , že treba dôkladne zakryť auto som tak aj urobil použil som nato maliarsku fóliu 20m2 :))) možno sa smejete ale smial som sa ja ked som po sebe upratoval :) takže ak sa do toho pustíte tak len smelo fooliou nešetrite a zakryte čo sa dá lebo ten roztok frkáaa hore -dole proste všade ako to rotuje na tom kotúči:)

Prikladám aj nejaké foto ....a napíšm nejaký ten stručný postup prác : v podstate dôkladne zakryť auto a vymedziť len tú časť,ktorú treba robiť + UMYŤ a VYLEŠTIŤ OKNO ďalej ja som si olepil problémové miesto aj z vnútra kabíny - dobre sa potom orientovalo ked som leštil :) postup sa notoricky opakoval v tom že na kotúč som naniesol roztok prebrúsil problémove miesto sem tam zastavil navlhčil kotúč potom pretrel skontroloval stav zasa naniesol na kotúč roztok a opať leštil a tak to šlo dookola asi hodinu :))) na konci buuum prekvapko efekt nad očakávanie....priznám sa bol som skeptický predtým a fakt som šiel cestou menšieho odporu že ved skúsim je to lacnejšie ako výmena okna nooo ale veď podarilo sa tak som spoko inaak toho roztoku mi ešte ostalo dokonca ešte aj náhradný kotúč mám takže jednou sadou sa dá toho urobiť skutočne dosť aj ked záleži od poškodenia u mňa nebolo až take drastické ...v pripade otázok píšte ak budem vedieť odpoviem pomôžem :)

Aaaaa po samotnom doleštení je potrebné auto poriadne umyť hlavne to čelné ja som ho ešte nakonci ošetril prípravkom na okná po ktorom vraj bude voda pekne stekať dole :D no uvidíme :)

Hlavný verdikt : sklo opravené a som veeeeelmi spokojný a zasa o jedna skúsenosť naviac :)
Prílohy
20141101_124113.jpg
výsledok :)
20141101_124103.jpg
v plnom nasadení :)
20141101_124053.jpg
takto nejako som to cele vymedzil aby som fakt zbytočne nemal viac roboty pri prataní a čistení :)
10553391_864197586937282_3851271915648396050_n.jpg
20141101_100409.jpg
pred leštením snažil som sa čo najlepŠie zachytiť tu čmuhu...
20141101_094739.jpg
pred leštením snažil som sa čo najlepŠie zachytiť tu čmuhu...
20141101_094717.jpg
pred leštením snažil som sa čo najlepŠie zachytiť tu čmuhu...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: MimoSK a 24 neregistrovaných