Takže po cca dvoch týždňoch sa opäť hlásim ako majiteľ BMW... šťastný majiteľ :). Po preskúmaní trhu a pôvodnom presvedčení, že nájdem peknú M3 E46, ( chcel som len pôvdoný stav a manuál ) ktorú budem cukríkovať som musel túto myšlienku pustiť z hlavy. Jasne, niekto si povie, že neni možné aby som nenašiel vhodnú M3. Na M3 som si dal limit cca 20 tis, čo som považoval za rozumný peniaz. Kedže od 23-25 začínajú M3 E92. Keby nebolo registračnej dane, tak by som doviezol M3 z cz alebo de ale nakoniec som to nechal tak a pri myšlienke, že ma môže M3 E46 výkonovo omrzieť ( áno bavíme sa o M3, kde nie je výkon všetko ale už sa poznám ), začal som poškulovať po 335i E92. Kedže som E92 mal, vedel som čo môžem od toho auta čakať. Najprv som chcel len manuál alebo DKG ale keď mi hyde21 ukázal ako vyzerá a chová sa Alpina soft v klasickej prevodovke, povedal som si, že automat znesiem a to aj v dôsledku, že často jazdím mesto a bude to pohodlnejšie. No ... ja ako náročný človek cez výbavu som to mal naozaj tažké, čo v konečnom dôsledku zohralo veľkú rolu pri výbere. Niekoľko pekných kusov bolo ale v označeni E93, cabrio je super a silno som rozmýšlal, no 200 kg na zadku kôli streche som nechcel a váhu auta som uprednostil pred štýlom :). Po tom čo som prelúskal celú inzerciu sk aj cz stránky a nenašiel nič vhodné ( chcel som Mpaket, vyhrievané sedadlá, iDrive, par.senzor, lepšiu hudbu a šport. sedadlá. km do 200 tisíc ako správny Slovák

, pôvodný stav a kompletnú servisnú históriu ) som nakoniec narazil na tvarohovu 335xi, nie nebolo to auto z tvarohu ale to všetci vieme

. Odrádzalo ma xDrive, poretože váha naviac a fun killer v podobe náhonu na štyri kolesá mi moc nevoňal. Na druhej stranej výbava, ktorá je nadštandartná a LCI v spojeni s Mpaketom som sa nechal ukecať. Vlastne som sa ukecal sám

Teraz už môžem napísať aj vďaka bohu ten xDrive vôbec nezabíja zábavu ). Síce driftíky a powerslidy budú len na snehu ( budem frajer ako s OOOO a quattrom

), no kde sme to skončili trošku som preskočil ale áno dobre tušíte, som nový majiteľ 335xi od tvaroha, ktorému ďakujem za prístupa jednanie

. Keď som sadol do auta a išiel domov, mal som pocit, že po pol roku sa mi vrátila E92 330i zo servisu a GTI bolo len náhradné vozidlo. GTI bolo super auto a po meste nič lepšie s tým výkonom, spotrebou v kombinácii s DSG si neviem predstaviť ale BMW je BMW, ten pocit je na nezaplatenie. Niekto písal, že treba občas aj zmeniť značku aby sme si potom zase uvedomili aké je to naše beemwe výnimočné a je to pravda. Dosť bolo ale kecov tu je pár prvých postrehov.
Takže spomínaný xDrive je zatiaľ v pohode a auto ma pri ňom neuveriteľnú stabilitu v zákrutach. Možno ho využijem aj po úpravach na xXx koní, kedže výkon pôjde na vozovku cez štyri kolesá a to môže byť plus. Limit podovozku s xDrivom neviem či nájdem v blízkej budúcnosti. Auto je živé a oproti R6 ťahá ihneď po stlačení plynu. Ta reakcia je fakt bomba. Netreba podradzovať, vytáčať ale len pridať. Jednoduché... Úpravy budú a bude ich dosť ale teraz chcem spraviť základný servis auto poriadne vyčistiť a dať mu to, čo si zaslúží. Z úprav bude najskôr soft do prevodovky a JB4, to by som chcel sithnúť do konca roka. Neskôr zvody, intercooler, sanie, podvozok a brzdy. A tam by som chcel skončiť. Nie... tam musím skončiť!
Nejaké fotky nahodím, keď sa auto umyje a ošetrí lak. Možno cez víkend.
Takže Tvaroh ďakujem za auto. Hyde21, dodoIPD, JozefSvob za rady a Roman804 pri hľadaní E46.
Tu je link na príbeh :
pribehy-nasich-aut/najuspornejsia-335xi-na-predaj-odpocet-dph-t88036.html a aspoň pár foto ukradnem, keby niekto nevedel o aké auto sa jedná.