... všetko o BMW ...
Adam_BA napísal:inak neni to v riti, keď je origo M vyššie ako ostatné dve autá?
Adam_BA napísal:no![]()
![]()
ale umrel som keď tomu ujebal a za jazdy mu len tak hodilo riť
![]()
no hold, slevin má nahonené autíčko
matthe aj ty máš krásneho toura, vyzerá fakt neskutočne, technoviolet je krása![]()
![]()
gasp0 napísal:aky je s nimi odklon ? resp aky stup mas ty a aky mas odklon ? ja mam seriove a asi -1.6 stupna ... dik
gasp0 napísal:viem viem ale to som prave chcel ze aky je cca rozdiel medzi orig ulozenim hornym a m3 ... ja mam seriu + zniezene a robi mi to tych -1,6 .. ze kolko by to bolo s ulozenim lebo tiez zamyslam kupu ked sa vyriesia ine veci .. dik
Pistik napísal:slevinova M3 ma akuratnu vysku podvozku.
naco tie tuzingove kratke pruziny ? Aby vam nestihali tlmice tlmit a nasledne zacalo auto poskakovat ?
Nepoviem ak sa jedna o kvalitny coilover (stelovak, nie za 300e), ale aj tam treba mysliet na to, ze ked zacne auto odskakovat, chce to doladit nastavenie vsetkych parametrov coiloveru.
O tieto excentricke (predsadene) horne ulozenia by ste sa mali pobit (okrem slevina):
predaj-nd-bmw/horni-ulozeni-tlumicu-m3-3-2-t63393.html
pasuju na vsetky e36 (vyskusane) a rozdiel je ihned citit.
BMWpositiv napísal:pekne pekne, som rad ze sa auticko dostalo do spravnych ruk
Nictofobic napísal:v riti to je keď začne akcelerovať :) a potom ide tak rýchlo, že minie odbočku do ľava
slevin napísal:niekedy je lepsie minut ako zapilit a mat to za 3litre
matyson napísal:Krásny tour