... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Piatok, 16. Septembra 2016, 13:56

Kontrolka vstreku mi preblikávala len vtedy počas jazdy, odvtedy už len svieti. Sitko palivového čerpadla je dokonale čisté, absolútne žiadna špina. Takže zostáva palivový filter (objednaný, vymením budúci týždeň) a potom už len veci nad moje schopnosti - kontrola riadiaceho vstreku, elektronika vstrekovacieho čerpadla a všeobecne elektronika auta. Preskúšanie káblov by teoreticky nebol problém, ale drtivá väčšina káblov je už stará s popraskanou izoláciou, tak akákoľvek manipulácia s nimi môže byť fatálna (pre kábel/súčiastku), tak by som to radšej nechal na niekoho kto sa v tom vyzná.

Môj záujem o niekoho znalého z východu-juhovýchodu je stále aktuálny :-k
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Sobota, 17. Septembra 2016, 11:40

Zarrick napísal:
Môj záujem o niekoho znalého z východu-juhovýchodu je stále aktuálny :-k

Furt.

Vstreky vyzerajú byť čisté, žiadna nafta okolo nich. Letmým pohľadom na čerpadlo (bez odstráneného sania) som tiež nenašiel žiadne stopy netesností, ale na bloku medzi čerpadlom a motorom som objavil malú kaluž nafty. Neviem jak dlho tam je, odkiaľ sa tam dostala, ale je tam. Takže, ak by ste vedeli niekoho z okolia kto by bol schopný sa mi na to mrknúť, bol by som fakt vďačný :(

Inak všimol som si, že jedno z mnohých tých koliesok v oblasti remeňa si tam len tak sedí, nehybne a remeňa sa ani len zďaleka nedotýka. Kolečko má drážky pre remeň, nejde ním točiť ani nijak hýbať. Má to tak byť? Teraz ma tak nepadá, že by to mohlo byť od klímy, kolečko sa prisunie k remenu až keď sa zapne klíma. Či?
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Sobota, 17. Septembra 2016, 18:49

Hadička snímača tlaku turba, za voľnobehu jak moc to má ťahať? Lebo čo som priložil prst, tak to ľahalo úplne malinko, len tak tak to bolo cítiť. Pripomínam za voľnobehu.
Inak v EGR i v tom kuse hadice spájajúcej kovovú trubku od intercooleru s EGR, bol olej, presne ako druhá fotka v tejto téme - http://www.bmwklub.sk/bmw3-e36/e36-325t ... 41163.html

Zopár pohľadov na turbo
- hadica z turba do intercooleru
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Naposledy upravil/-a Zarrick v Sobota, 17. Septembra 2016, 19:59, upravené celkom 1 krát.
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Sobota, 17. Septembra 2016, 19:54

starynovy napísal:
Ty vole to je spina. :D Ale ano je to ta hadicka, cidlo by malo davat pri atmosferickom tlaku 1.65V.

1.65v keď je odpojené? Ktoré piny? (sú tam 3)
Čidlo inak bolo solídne zaebané od oleja.
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
pegass325
Príspevky: 625
Registrovaný: 24.12.2008
Auto: E34 525TDs
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Nedeľa, 18. Septembra 2016, 12:48

solídne to je všetko od oleja. Naštartuj a pichni merák na stredný a jeden krajný pin. Na jednom krajnom by si mal namerať cca 5V (napájanie čidla) na druhom krajnom tých 1,65V na voľnobeh.
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)
BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98

------------------------------------
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Štvrtok, 22. Septembra 2016, 06:51

Á od včerajška už turbo nepíska vôbec. Včera sa na chvíľku ozvalo, ale po niekoľkých kilometroch zase stíchlo. Dnes mlčalo celý čas.
Názov tohto songu skvele vystihuje aktuálnu situáciu :D
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] Economy class brambora

Štvrtok, 22. Septembra 2016, 14:49

pegass325 napísal:
solídne to je všetko od oleja. Naštartuj a pichni merák na stredný a jeden krajný pin. Na jednom krajnom by si mal namerať cca 5V (napájanie čidla) na druhom krajnom tých 1,65V na voľnobeh.

Tým ale otestujem leda tak stav káblov od čidla k RJ, nie čidlo samotné. Či?
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
pegass325
Príspevky: 625
Registrovaný: 24.12.2008
Auto: E34 525TDs
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Štvrtok, 22. Septembra 2016, 16:23

aj čidlo (podľa toho čo nameriaš). Ak chceš zistiť či čidlo pracuje ako má, tak napichni merák cez dlhšie káble až do kabíny a choď sa peviezť. So stúpajúcim tlakom v saní musí ísť napätie nahor.
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)
BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98

------------------------------------
Obrázok
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Štvrtok, 22. Septembra 2016, 19:02

1.65V dava to cidlo ako vystup cize merias cidlo nie kable.
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Nedeľa, 25. Septembra 2016, 09:11

Áááá nebolo to palivovým filtrom
Obrázok

A pravdepodobne ani čidlom tlaku turba, po privedení 5,2v na čidlo, tretí pin dával 1,88v. Ako zdroj poslúžila USB power banka. Napájanie čidla v aute dávalo presne 5v.
Obrázok

Dnes skúšam stav podsvietenia kontroliek v novom a ND budíku, a je tam ešte aj tretí v aute, tak jeden presný a plne funkčný budík sa z toho snáď poskladá :D
Obrázok
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Nedeľa, 2. Októbra 2016, 09:34

Tak na vine núdzového režimu bol riadiaci vstrek. Ten sa vymenil za iný, z 2,5 tds, auto už nebolo v núdzáku ale nový vstrek brutálne klepal a auto za studena štartovalo vyše 10s. Tak sa vstrek zase vymenil, spodok z mojho starého, vršok s čidlom z 2,5 tds. Vstrek neklepe, auto nie je v núdzáku, ale dlhé stidené štarty pretrvávajú. Môže vadné čidlo riad. vstreku spôsobovať takéto dlhé studené štarty a súčasne nepadať do núdzáku a všeobecne bežaťv uplne v poriadku, teda okrem tých štartov? Okrem riad vstreku sa menilo aj čidlo tlaku turba, žeby...?

Este dodam, ze pocas a po startovani auto nijak zvlast nedymi.
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] † TURBO KILLER †

Pondelok, 3. Októbra 2016, 07:02

Takže za studena je vždy treba pootočiť kľúčikom (nažhaviť/natiahnúť naftu) aspoň 3-4x, potom to naštartuje zfleku. Nafty v nádrži je vyše 40L, čiže aj keby podávacie čerpadlo vôbec nefungovalo, tak by vstrekovacie čerpadlo nemalo mať problém natiahnúť naftu z nádrže samo.

Tak kde teda môže byť problém? Celé toto blbé štartovanie za studena začalo po výmene riad. vstreku, štartovalo to úplne rovnako blbo aj s tým klepajúcim vstrekom aj s aktuálnym dobrým (kombinácia spodok 318tds vrch 325tds).
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
pegass325
Príspevky: 625
Registrovaný: 24.12.2008
Auto: E34 525TDs
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [E36 318tds] R.I.P. Studený Štart

Pondelok, 3. Októbra 2016, 09:10

skontroluj žhaviče. TDsu stačia dva zlé a už to nechce šatrtovať.
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)
BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98

------------------------------------
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Zarrick
Autor témy
Príspevky: 1306
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: E92
Kraj: Košický
Bydlisko: Oberungarn

Re: [E36 318tds] R.I.P. Studený Štart

Pondelok, 3. Októbra 2016, 11:14

Len tak z ničoho nič by odišli? Jeden deň štartujem na jedničku, druhý deň po výmene riad. vstreku to štartuje aj 10sec.
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E36 318tds] R.I.P. Studený Štart

Pondelok, 3. Októbra 2016, 13:10

ked startuje dlho ale po 3-4 nazhaveniach chyti (ked to zhavi tlaci aj podavacka), tak niekde to chyta vzduch, pri vymene vstreku bud nieco zle dotiahnute, alebo prepadova hadicka pri vstreku niektora
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 11 neregistrovaných