Podávam hlásenie z posledného obdobia.
Počas sviatkov som spravil malú očistu interiéru, hlavne teda vyčistil a naimpregnoval sedačky. Introš som netepoval lebo by to nevyschlo v tomto počasí.
Skúšal som nastaviť - posunúť zámok šoférových dverí lebo s tými musím plieskať jak na V3S a ostatné idú zavrieť ľahučko. No bezúspešne, keď som tú časť na kasni posunul viac smerom von dvere síce išli zavrieť ľahko no nelícovali ani kkt

a na to som sa veru nemohol pozerať. Tie dvere aj tak už pomerne výdatne hnijú v rohu, tak by som chcel zohnať nejaké schopné a prelakovať, ošetriť, vymeniť až sa podarí v priebehu asi až budúceho roka. Takže zámok už je jednoducho vybúchaný, chcel som ho potom vymontovať, rozobrať a premazať poriadne ale asi tým nebudem márniť čas a kúpim nový alebo aspoň jazdený neopotrebovaný.
Dotlmil som spodnú časť kufra. Ešte by som rád odtlmil hluk motora, len neviem či to tlmiť z vonka alebo pod prístrojovkou, alebo oboje

Tiež rozmýšlam nad dvojitými sklami okrajovo.
Vymenil som uloženie kardanu, pardón, pozdĺžneho hriadieľa. Komplet aj s gumovým uložením + hardyspojku. Na uložení som spravil jemné predpnutie v smere jazdy. Obe značky MEYLE. Kardan vyzerá zatiaľ ok, aj staré diely vyzerali ok.
Nahodil som späť katy, keďže s autom som potreboval ťahať na západ.
2 dni pred jazdou som pri pravidelnej kontrole motorového priestoru potrehol prudký únik chladiaceho média. Zistil som že chladič praskol v plastovej časti odkiaľ ide príruba do expanzky. Musel som objednať predražený chladič z elitu keďže iba odtiaľ mi ho vedeli doručiť hneď ráno.
Na druhý deň sme boli zobrať další motorový prírastok do rodiny (samozrejme BMW). A večer pred odchodom som menil chladič a nahadzoval katy do 21:00.
Počas jazdy som pozoroval vibrácie. Stále pretrvávajú od cca 115 - 130km/h. Vyššie už ustupujú no nie úplne. Ale posledné čo to môže byť je prevodovka. Zdá sa mi že pri zastavení alebo spomalení, rozumej odomknutia meniča a následného rozbehnutia a opätovného zamknutia auto vibruje menej/viacej, pri trochu inej rýchlosti, akoby to záviselo od polohy v akej zamkne hydromenič.
Uloženie kardanu + hardyspojka 105€
Chladič NRF 130€
Tlmenie 16€/12 plátov




