Pondelok, 17. Júna 2013, 01:06
NO ! Takže rozhodol som sa pre 76mm koncofky, lenže gasp0 ma nahovoril že mi nebude stačiť len tlmič spraviť, tak spravíme celý výfuk, no ide o to že ten alpinácky hrobový klud váži asi 70kg bez srandy a tak som chcel spraviť nejakú hrubú jednorúru, 65mm priemer, s tým že miesto katalyzátoru dám rezonátor jak má gasp0 a miesto zadného tlmiča tiež, týmpádom by bolo usporiadanie rúr takéto:
6-1-rezonátor-1-rezonátor-1-2(2x76mm koncovky)
Lenže, napísal som do AMA Modra že čo a jak a povedali mi, že je bmw chodia lepšie s dvojrúrou čiže 2x65mm je vela tak asi 2x51mm trubky by mohli stačiť, lenže to bude o hoooodne zložitejšie spraviť dvojrúru do konca, preto sa pýtam, treba to ? samotná m52b25 má predsa jednorúru od katu až do konca tak potom wtf ?
Chcem čo najviac odlahčiť čo sa týka výfuku, preto chcem jednorúru, duplom preto lebo to bude jednoduché jak facka, preto chcem vedieť prečo by som jednorúlu nemal dávať a prečo by som skôr mal ísť do dvojpipe.....
Poprosím vás o radu, už nech konečne možem jazdiť s poriadnym vyfukom
Díky
E36 B330i Reborn Hellrot Coupé akt.