No tak ahojte, viem ze som sem nic dlho nepridal ale momentalne mam vo vlastnictve nieco podla mna celkom zaujimave :) Neviem ako zacat ale trocha sa rozpisem. Po poslednom aute ktore som tu predstavoval myslim tu striebornu 2.0 coupe sa stala taka vec ze auto som nestastne nabural a bolo po nom. Nebolo to nic vazne len som nemal v tej dobe na to prostriedky ani priestor to opravovat tak som to predal vcelku chalanovi ktori to do tyzdna opravil a auto zas behalo. Potom ako som auto predal som bol asi cca 4mesiace bez auta a rozmyslal som co dalej..kazdy den uz niekolko rokov pozeram polske inzercie ci tu na webe alebo vo facebokovych skupinach, uz som si vravel ze by to mozno chcelo aj daco ine nez tento sportiak z 90' ale proste mne to nedalo, a ja som zas nasiel e36 coupe teraz uz ale 323i auto bolo podla mna v najkrajsej farbe aka sa na e36 robila a tou je avusblau, auto malo sportovu sedacku,takata pasy, brzdy z e46 330ci, svor 3,15, podvozok a japany JR3 ktore boli pre mna splnenym snom, kedze moje uplne favorite kola su Volk t37 a toto ne napodobenina nich, tak som napisal majitelovi dohodli sme sa a po auto som isiel do Warsawi,auto fungovalo skvele malo odbrzdenych 187 koni aj z grafom, tak som bol spokojny a vysmiaty, lenze ked som si pisal s majitelom a pytal sa na hrdzu w hlavne podlahu povedal ze vsetko zdrave a bohuzial bola to moja sprostost, ze pri prehliadke som to ozaj nepozrel aj koli tomu ze vonka prsalo a auto bolo dost nizko,tak som mu veril ze je tam ozaj vsetko ok, az po prichode ked sa auto dalo na zdvihak sa zistilo ze auto malo celu prehnitu soferovu stranu podlahy..bol som sklamany ze zase budem musiet riesit hrdzu ako na prvom kedze vieme ze u e36 ide hlavne o kasnu, ale povedal som si ze to nevadi a ze to tam dokopy..na aute som vymenil sviecky,oleje,filtre a proste bezne veci, a uzival som si ho, ale co cert nechcel

svor zadok, proste som sa stym hral a raz sa mi stala taka vec ze som predkom auta strajchol o obrubnik,zlakol sa a rovno aj vybehol nanho

vysledok bol ko chladic,ohnute rameno, odtrhnuty silentblok motoru a prasknuty naraznik, bohuzial no stava sa a kazdy sa uci :) nevadi auto sa rozobralo, spravila sa komplet predna naprava,vsetky kladky remene,vodna pumpa,chladic,termostat, a vsetky veci ktore boli potrebne, na aute som potom jazdil este skoro rok a vsetko fungovalo, na konci roku 2019 ked som auto predal prisla aj korona a ako vsetci vieme vela ludi prislo o robotu tykalo sa to aj mna, cize od toho roku v podstate do teraz som bol bez auta, nasledne pred polrokom sme odisli s priatelkov do DE kde sa nachadzame aj momentalne, a proste zacal som zas rozmyslat o aute, uz mi z toho aj celkom drbalo lebo som nemal ziadnu zabavku na ktorej by som sa vyburil a tak sme sa rozhodli ze si proste zase zohname dake auto, inac od vtedy sa mi strasne zacala pacit e60 s n52jkou co som v podstate uz chcel ako daily auto ktore bude aj bezspecnostou dakde uplne inde,ale aj komfortom a jazdnymi vlastnostami, lenze v tej konfiguracii v ktorej by som ja chcel e60 by som za nu dal aj 7-8 tisic a to som v podstate ani nemal a nechcelo sa mi uz ani cakat, tak som zvolil ze bud e46 alebo este lepsie e39, inac podotykam stale proste aj ked som mal v hladaciku uplne ine auto som proste dennodenne pozeral tie e36 uz peknych par rokov

a co cert nechcel, zas som nasiel e36 ktora ma hlavne ale presvedcila vybavou, ktora je na e36 coupe dost zaujimava motorom a tak isto stavom a realnou hodnotou auta, cize uz po stvrty krat som majitelom e36 coupe ale momentalne s 2.8 l, ked sa tak spatne pozriem isiel som pekne poporadi

318is,320i,323i a teraz 328

sranda je aj to ze som momentalne v Dye a este k tom v Bavorsku co je kraj BMW, auto pochadza z PL konkretne Stetin a isiel som ponho do Berlina kedze priamo do pl som to mal asi cca 900km tak sme sa s majitelom stretli na "pol" ceste, ono ako som aj hore spominal inzercie s tymito autami sledujem uz peknych par rokov a ked vidim co si nemci dokazu pytat za e36 tak mi je az zle, kolko krat najdem hnusny sedan zhnity s 2.0 a hole bose za 5tisic eur cca co sa s autami z PL neda porovnat ci uz kvalitou alebo cenou.. preto aj radim kazdemu kdo bude chciet daco starsie nech zameria svoju pozornost na PL auta, kedze toto je moje 3tie auto z polska a viem preco to chodim vzdy kupovat tam.. s autom mam plan taky ze ho chcem pekne vycackat kedze ma nejake muchy ktore chcem vyriesit, hlavne ma trapilo tazsie startovanie ale chalanovi stalo asi cca rok v garazi, tak asi preto, dalej je treba na aute pozriet aj zadnu napravu kedze pri preradeni z 1 na 2 alebo zaradeni spiatocky pocut ranu zo zadu, predpokladam ze to su silace na klietke diferaku alebo samotny diferak? Neviem..tak isto brzdy bude treba robit, a proste zakladne veci, zatial som na aute vymenil,palivovy filter,vzduchovy filter,sviecky olej, mam uz doma aj tesnenie veka, a aj vane a ori rozoberani kedze som chcel vistit skrtiacu klapku koli tomu startovaniu som zistil ze bolo derave koleno za vahou vzduchu tak som ho vymenil za nove v tom domneni ze auto bude startovat tak ako ma a ze to bola hlavna pricina, ale ako som potom zistil, urcite tomu pomohli ci uz sviecky, filter a aj toto koleno sania, ale stale to startuje dlhsie proste viem zo svojich ex aut ze to ma startovat lepsie, ale tak co uz budem patrat dalej, potom neskorsie postnem aj video.., urcite som na vela veci zabudol, popisem este neskorsie chyby, budem sa chciet radit aj svami auto si robim sam cize budem vsetko dokumentovat a teraz vam postnem nejake fotky ci uz ex 323 a aj noveho :)