Takze same "pozitivne ohlasy" a komenty typu compact a stvorvalec
Pridavam par fotiek z auta... Prepisane, zaplatena poistka... Od piatku som nanom stihol spravit cca 250km. Prve dojmy su fajn.
Skakali mierne otacky, musel som kupit nove eskapasky na tu "hadicu" od vahy vzduchu smerom do motora (boli uplne uvolnene a jedna - ta spodna najtensia musela ist nova). Po oprave je to OK, akurat este niekde spod motora je mierne dieravy vyfuk... Ako ste si mozno stihli vsimnut dal som dole mracitka, zo strechy tie trapne diodky v plaste (nestihol som to este vysuchat), z interieru som dal dole asi 12cm neonovu trubicu aj s kablom (mam ju na predaj na bazosi -
http://auto.bazos.sk/inzerat/22763630/N ... ra-12V.php) a opravil som komplet elektriku svetiel (mal som dole zadne svetla, vsetko som vycistil a vymenil ziarovky a prestriekal kontakty s kontaktsprejom a upravene je aj osvetlenie SPZ - samozrejme klasicke), spiatocka mu mierne poskakuje, kedze bude treba vycistit a prestriekat spinac na prevodovke, ale to az ked bude auto na zdvihaku... Musel som riesit predne svetla - su tam aj AE, sosovky a na dialkove som kupil nove obycajne H7.
Momentalne mam dole cely vodicov tapacir kvoli stahovaniu elektrickeho okna a cely mechanizmus mam zrejme skrizovany, lebo ked ho dam cely dole, vsetko ide pekne "hore a dole".
V meste papka pomerne dost, ale cestou domov od kupi auta som pocitoval o dost lepsiu spotrebu
Momentalne som v BA, cize auto stoji doma ako vidite na fotkach.
STK a EK mam do 13.06.2013...
Do tejto doby planujem nasledovny upgrade a servis:
-vymena komplet olejov a filtrov, mozno aj sviecok (este som ich nekontoloval)
- prava (spolujazdcova strana) je chyteny na asi cca 20cm cely podbeh + oprava zadnych lemov a auto ma celkovo dost kozmetickych chyb ako orypany lak, predny naraznik treba striekat. Interier je v lepsom stave.
- vymena brzdovej kvapaliny a mozno aj nove zadne oblozenia v bubnoch (nasledne nastriekanie strmenov a bubnov do striebornej), predne platnicky su OK, menene minuly rok, kotuce neviem ako su natom...
- geometria (na aute su nove zimne gumy)
- skratenie vyfuku pekne pod naraznik, urcite pojde cely dole od zvodov, pretoze planujem aj cele "vyutieranie" podvozku s gumoasfaltom, takze aj on dostane starostlivost
+ dokupil som 4 zimne plechace, aby ostali na zimne gumy, ktore su teraz na elektronoch, kupil som uz aj dve letne pneu GOOD YEAR a dalsie dve dokupim, az ked sa bude prezuvat...
Mimochodom, mam otazku. Na aute je rozmer kolies 195/55/R15 a takyto rozmer som kupoval aj plechace... Avsak v TP su zapisane 185 a najsirsie 205... 195 tam niesu... v TP ine rozmery nemam...
Bude stym problem, ak by to nahodou do podrobna kontrolovali pri zastaveni pani policajti?
Kebyze tam mam urvate 17-18ky tak to beriem, ale toto je "na oko" normalny rozmer... Co vy nato?
+ od rychlosti 110km/h a viac (zatial som skusal 125km/h, viac som nechcel, lebo este auto dobre nepoznam) mi trasie od podvozku - podotykam, ze mi netrasie s volantom... Takze bud gumy treba vyvazit, mozno elektron niektory chyteny alebo brzdy, pripadne tiez geometria...
Napravy na aute su OK, vymenil som baterku, ktoru sme mali doma (56AH) a tu staru si veziem vycistenu a dobitu v kufri, ak by nahodou nieco (

) + nove klasicke cierne drziaky na SPZ vpredu aj vzadu...
Auto je inac dost nizke, na 4 dosky musim vychadzat aj cuvat do dvora, ale nevadi mi to zatial
Foto z mobilu, casom pribudnu aj fotakom
