... všetko o BMW ...
 (neprezradím).
 (neprezradím).

 
											 .
 .
 porobíš ju a bude z toho paradne auto hlavne ho prihlás :)
  porobíš ju a bude z toho paradne auto hlavne ho prihlás :) 
											 
 
 veľa štastných kilometrov
 veľa štastných kilometrov  
kobrakai napísal:Paráda, e34 s oldschool motorom ako m20 tu dokopy nieje. Držím palce v postupnom repasovaní :) Tiež som kúpil podobnu čarachu ale s 2,5 litrom. Tiež stálo roky pod stromom v záhrade, a je tomu aj zodpovedajúci stav. Môžem závidieť automatickú dvojzónovú klímu a čierny introš.
Ak ale ešte nebolo prihlásené na slovači mal by si sa poponáhlať. Ak lpg nebolo montované na slovensku, tiež smola. Taktiež štartér by som nenazval až takou drobnosťou - ak ale točí potom by nemal byť problém v ňom.
No a je to radový šesťvalec, nie vidlicový. A má bohužial len 95kW, o dvadsať koní menej ako máš v podpise.
 Nezáviď prosím ťa tie dve veci, roboty ako na Titanicu
 Nezáviď prosím ťa tie dve veci, roboty ako na Titanicu  
Borisss napísal:Motory M20 od M50 vies rozlisit hlavne podla vzhladu krytu vacky a sania - celkovo maju vzhladu uplne iny. M20 vyzera podstatne viac oldschool
Vela stastia pri davani E34 dokopy. Skoda to nechat zhnit

 
											kobrakai napísal:no škoda že si tak zďaleka, zišlo by sa mi pozrieť na to ako je umiestnený klimakompresor na m20 motore, a čo všetko treba na zástavbu automatickej klímy.
nuž ale nehanbi sa pridavať fotky a popisy o progrese, vytvoril by som aj ja pribeh ale uz je auto pomaly pripravene na stk takze som sa riadne omeskal s vytvaranim a pridavanim fotek. Budeš domov chodiť zo školy na víkendy?
mal si to zdvihnuté už? po siedmych rokoch státia možu byť nápravnice celkom chytené, ak máš switzerland verziu (môj prípad), ak máš klasiku nepozink tak to može dosť škaredé zospodu.
 
 