Ved ja viem ze si sa nechcel natahovat stary

, aj ked to vyzera ze ten moj posledny prispevok ma taky podton, ale nieje to tak :). Dakujem za info o turbine. Ono s tou seriovou RJ ja mam istu teoriu preco to na nej niektorym ide a niektorym nie. Jasne ze to s nou nebude nikdy ideal ako s jednotkou priamo mapovanou pre turbo, ale co sa tyka paliva tak v kombinacii s akurat vstrekmi si myslim ze ta vaha je schopna regulovat palivo +- tak ako je treba, len ju treba spravne pouzit, respektiive umiestnit. (este raz opakujem ze to nebude uplne idealne). Druha vec je predzapal na ktory neviem aky vplyv ma vaha vzduchu, a ci vobec, ale teraz ma tak napada ze mozno ten potenciometer na skrtiacej klapke bude mat vplyv na predzapal a teda by sa to mozno dalo vyuzit, musim si to este premyslet. Ak by ste niekto o tom vedeli viac tak privitam kazdu radu

.
No, nejaka aktualizacia projektu. V garazi sme vecer skysli do cca jednej rano. Je hotovy oil return ktory som vyrobil pomocou zavitovej vodarenskej spojky z baumaxu

, tak isto ako som to mal na m20. Podlozku z vonkajsej strany som pre istotu s rozumom posichroval motorovym silikonom (aj ked na fotke to vyzera ze je tam toho najebane statocne

). Nahodil som vanicku, a zacal som vymyslat ako by som zabezpecil ze nebude muset ist zasa von motor pri najblizsom vyberani vane (ak by nastalo, a ono urcite raz nastane, len dufam ze nie tak skoro). A vymyslel a vyrobil som na skusku to co je aj na poslednych fotkach, a ono to kupodivu vyborne funguje

. Zotrvak z m20 je tak blizko tym zadnym srobom na vani, ze sa tam nedal nasadit orech (preto som musel vyberal cely motor koli demontazi vane). A tak som este kus viac zbrusil hlavicky, a navaril som na ne kus dalsieho sroubu, cim som cele srouby predlzil ale nechal som na nich doraz z povodnej hlavicky ktory pritlaca vanu, takze teraz dokazem aj zadne sroby vybrat aj bez toho aby som musel vyberat motor a davat prec zotrvak

. Na fotkach su aj nejake vysustruzene drobnosti pre olejove hospodarstvo, ktorych vyuzitie bude vidiet na fotkach v najblizsich dnoch. Clovek s technickou predstavivostou si to vsak urcite domysli

. Motor je uz naspet v aute len polozeny na silentoch, dnes na plane montaz kardanu, vody, a asi zacnem dorabat zvody. Dakujem za prejavenu podporu

dodava mi to motivaciu a chut do prace (aj ked mam niekedy chut to skor odtlacit do moravy

)
