... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
miro11491
Príspevky: 438
Registrovaný: 28.11.2011
Auto: BMW 3coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Melmak

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Utorok, 6. Mája 2014, 08:24

onedlho si otvoríš galériu tesnení :D, tomu ver že s tým sanim to ide inač :-"
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Autor témy
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Utorok, 6. Mája 2014, 08:27

Sanie tam este nieje, na to sa len chystam. Mas s tym nejake skusenosti/dojmy? Ma to zaujima lebo co citam fora tak nazory ludi su rozne :-D, az mam niekedy pochybnosti ci to vobec prehadzovat.
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
bajer88
Príspevky: 337
Registrovaný: 30.1.2013
Auto: vaše mamky
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Utorok, 6. Mája 2014, 08:39

ja to mam spravené ale to som ti už hovoril.
spotreba moze byt realna mne to v tej prašivej e36ke zere na dlhu trasu okolo 7L plynu :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Autor témy
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Utorok, 6. Mája 2014, 08:46

Uvidim pri najblizsom tankovani a rozsvieteni rezervy kolko to spapne, lebo doteraz to konstantne zralo 9-10.5L, a zrazu 7L ? je pravda ze ta vaha mohla byt KO ale ze by to spravilo az tolko? :-k
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Michal_01
Príspevky: 158
Registrovaný: 2.6.2013
Auto: BMW e36 325i
Kraj: Zahraničie

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Utorok, 6. Mája 2014, 11:11

Ta spotřeba může být reálná, já jel první dálku po okreskách za 7,65 a to nemám takový krouťák v nízkých-m50 a (alespoň tehdy) těžší auto :smile:

Jinak, sleduju a turbi to už aj :mrgreen: =D>
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Autor témy
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca"

Pondelok, 12. Mája 2014, 08:20

Michal, turbina bude, uz pomalicky chystam a zhromazdujem nejake harampadie :). A spotreba pri beznom jazdeni zase vysla 10L :-D. Takze vaha bola asi OK a spravila to len ta dlha trasa. Kazdopadne zaujimave ze to dokaze tak malo zrat na dlhe cesty.

Bolo par dni volna, tak sa na tricke pracovalo. Uz predtym som si pripravil nejake blbosticky okolo m50 sania tak som sa teraz mohol naplno pustit do vymeny. Len v skratke pre ludi ktori by nahodou netusili preco sa (vraj) oplati davat m50b25 sanie na motor m52b25 : Ako vidno na fotkach M50 sanie ma o celkom dost sirsie kanaly pre privod vzduchu do motora. Dakde na nete som vycital ze prietok vzduchu je o 40% vacsi nez u serioveho uzkeho sania motora m52. Cize motor by mal zvladat lahsie nasavat vzduch, nasat o o kusok viac, jednotka tomu strekne o kvapku viac vonaveho benzinu, a tadá - vyssi vykon by mal byt na svete. Co som ponachadzal grafy z brzd kde jedinou upravou bolo sanie m50 a zvody m52b28, tak ludia namerali cca rovnych 200 koni, +- nejake desatinky. Ja som zvody nechal tak ako su. K tomu som na dakom grafe nasiel rozpravku o 196ps. Kdoví, mozno to je pravda.

No, vratme sa k mojmu bombastickemu High HP m50 intake manifold performance swapu, z ktoreho sa ludia na nete rozplyvaju akoby presadli z m40 do v8. Zacal som od skoreho rana, hned ako som sa zobudil, vonku bola este tma (aspon myslim), bolo totiz len 11:00 doobeda. Po zaparkovani do garaze som sa pustil na cestu do neznama - neprebadany motor m52 ktory som zatial poznal rozobraty akurat z fotiek. Elektrika vstrekov odpojit, benzinove hadice, nejake dve hadicky na vodu do klapky, lanko, a nejake podtlakove hadicky takytak. Povolit samotne sanie a uz to slo dole. (musim uznat ze tento motor je aspon co sa tyka takychto praciciek rozumnejsie rieseny nez m20. Netreba pchat ruky pod sanie a po hmate triafat nejake matice :-) ). Po zhodeni sania som zacal riesit ako ten hadickovy system prehodit na m50 sanie kedze rezat do sania som nechcel z dovodu pretlaku v blizkej buducnosti. Hoc to na zaciatku vyzeralo mierne komplikovane, je to jednoduche. Na vsetky podtlaky kde sa to dalo som pouzil moje oblubene modre silikonove hadicky, ktore sa mi zatial osvedcili. Medzitym dorazila slecna pre ktoru je takato uprava uplna banalita tak si sla zdriemnut (na fotke zachyteny tazky zivot priatelky petrolheada :D ) . Ako som sa tak tmolil okolo motoroveho priestoru tak som zbadal cidlo tlaku oleja a teda som vyhrabal v utrobach garaze cidlo tlaku pre budik, aj s T medzikusom ktory som nastastie nevyhodil [-o< , a tak som sa rozhodol po pol roku znova spojazdnit aspon dva z tych 3 pridavnych budikov ktore tam uz dlhu dobu len svietia a nic neukazuju. Takze po poskladani mam presne udaje o tlaku oleja a tlaku (teda momentalne iba podtlaku) v sani :) . Kupodivu pri skladani slo vsetko hladko, a motor na prve otocenie klucikom nastartoval a drzal si zdravy volnobeh, a nebolo treba patrat po zdrojoch problemov, lebo ziadne neboli. Dokonca ma za tepla teraz volnobeh o par otacok vyssi lebo tam nieje nikde ani len drobna netesnost. Takisto som odje... odstranil separator oleja ktory bol uz cely zamrdany vselijakymi srackami. Ked to jazdilo tak som sa rozhodol vyuzit konecne to COcko, a tak som si zvaril konzolku pre uchytenie plynoveho pedala k podlahe (uz to bolo cele odhnite a pedal mi tam lietal). Dalo sa to spravit lepsie ale takto mi to staci. No a dojmy z jazdy? Ako vsade tvrdia ze po vymene to ma 200 koni, tak je to hlupost.... Ma to aspon 278ps a myslim ze konecne mozem davat sprinty proti ///Mkam! :thumbup: . Ale prd.... pri prvej jazde sa mi ani nezdalo ze by to daco spravilo, akurat ze mam pocit ze sa tomu motoru lahsie dycha. A myslim ze nad tych 4500 otacok to ide kusok lepsie. Vsade som cital ze RJ si na to musi zvyknut a mierne si poupravit mapy aby to slo tak ako ma, a trva to nejake tie kilometre ale tomu tiez neviem ci mam verit. Ale celkovo to asi ide o kusok lepsie. Hlavne ze mam to sanie 100% tesne, a pripravene na nejaky ten drobny tlak :). K zlozitosti swapu - je to jednoduche, ale treba tam upravit viac veci, hadicky, a dokonca som musel jednu vodnu hadicu co ide do skrtiacej klapky prerobit, atd. Ale da sa to bez komplikacii :)
Prílohy
m50i1.jpg
m50i2.jpg
m50i3.jpg
m50i4.jpg
m50i5.jpg
m50i6.jpg
m50i7.jpg
m50i8.jpg
m50i9.jpg
m50i10.jpg
m50i11.jpg
m50i12.jpg
m50i13.jpg
m50i14.jpg
m50i15.jpg
m50i16.jpg
m50i17.jpg
m50i18.jpg
pedal1.jpg
pedal2.jpg
pedal3.jpg
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
maiki
Príspevky: 4229
Registrovaný: 10.4.2009
Auto: 02" E46 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Pondelok, 12. Mája 2014, 08:28

:shock: popici to vyzera =D> =D> =D> respekt
Your car. Your story. So don't let someone else write the book.
E46 320d 02"
ex E36 323i 96"
Obrázok
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Pondelok, 12. Mája 2014, 16:19

Ten motor vyzera az moc moderne do tricky, stary kus zeleza, liate sanie, bez deklov, to je ono.. uz sa tesim kedy tam das turbo, takto je to nuda. :mrgreen: Co stoja tie super tuning hadicky? Guma ma uz pravidelne co pol roka sklamava, silikon by mal vydrzat neobmedzene..
 
Užívateľov profilový obrázok
majro
Príspevky: 2334
Registrovaný: 8.9.2011
Auto: e36 328i limo LSD
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Pondelok, 12. Mája 2014, 21:38

gratulujem ku swapu :thumbup:

nejake dojmy z pruznosti pri nizsich otackach ? alebo je to rovnake a len 328 na to.doplaca ? :mrgreen:
Obrázok
e36 328i coupe
ex - e36 328i limo
ex - e36 318is
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Autor témy
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Utorok, 13. Mája 2014, 07:16

Dakujem :). Stary hadicky zozenies na ebay alebo ako ja, na stranke raceshopu. Stoji to cca 5E za meter ale nieje to take strasne kedze do motora toho obvykle netreba pouzit kilometre, a hlavne je to kus poradnej hadicky ktora sakra nieco vydrzi. Uz by som ich daval vsade :P. Mne sa ten motor v tricke celkom paci, a hlavne je svizny tak ako som ani necakal. Uz sa tesim do senice na sprinty som zvedavy ako to pojde oproti inym autam.

Majro, krutaku na spodku ak to nieco stratilo tak vela nie. Mam pocit (a to sa mi zdalo aj z toho ako som studoval na forach tieto upravy) ze rapidnym poklesom krutaku trpi len 2.8cka. Mne to ide od spodku asi tak isto , a od tych 4tis sa to vie celkom slusne rozkotulat :thumbup:
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
HAZARD
Príspevky: 2395
Registrovaný: 11.2.2009
Auto: stare
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: SiCilia

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Utorok, 13. Mája 2014, 08:23

Uplne vidime majra plakat v kute jak to cita :mrgreen:
Gratulujem k swapu bude do super uz nech je senica =D>
However good or bad a situation is, it will change...
SOLD 328i coupe
RIP 323i coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
maiki
Príspevky: 4229
Registrovaný: 10.4.2009
Auto: 02" E46 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Utorok, 13. Mája 2014, 08:28

HAZARD napísal:
Uplne vidime majra plakat v kute jak to cita :mrgreen:
Gratulujem k swapu bude do super uz nech je senica =D>

uplne to iste ma napadlo :lol: :lol: :lol: +1 za majra :lol:
Your car. Your story. So don't let someone else write the book.
E46 320d 02"
ex E36 323i 96"
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
majro
Príspevky: 2334
Registrovaný: 8.9.2011
Auto: e36 328i limo LSD
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Utorok, 13. Mája 2014, 18:47

:cry: :cry: :cry: :cry: to mam za trest taky vrak :mrgreen: este ale nepovedal posledne slovo :thumbup:
Obrázok
e36 328i coupe
ex - e36 328i limo
ex - e36 318is
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Autor témy
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Streda, 14. Mája 2014, 10:39

:D . Majro ziadne strachy, tu stratu naspodku zvlada vyplnit kompresor :twisted:
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
majro
Príspevky: 2334
Registrovaný: 8.9.2011
Auto: e36 328i limo LSD
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: [E30 320i -> 325i "m52b25 - obyč tríca" - M50 sanie

Streda, 14. Mája 2014, 17:44

Dendo napísal:
:D . Majro ziadne strachy, tu stratu naspodku zvlada vyplnit kompresor :twisted:

:twisted: :twisted: :twisted:
Obrázok
e36 328i coupe
ex - e36 328i limo
ex - e36 318is

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných