... všetko o BMW ...

Jedna sa stale pomerne o novy roadster avsak este s atmosferickym 3 litrom bez turba. S autom som za dva dni najazdil nieco vyse 500 km po dialnici, okreskach a aj horsich cestach, so strechou aj bez. Mozem v pohode povedat ze taketo auto si viem predstavit namiesto coupe, pretoze ohladne jazdnych vlastnosti je to maximalne zabavne auto a zaroven je to auto ktore vie poskytnut aj feeling cabria. Je to vylozena vikendovka ale naozaj podarena. Aj napriek tomu ze auto urcite nepatri medzi to najvykonnejsie co bmw urobilo, mozem kludne povedat ze patri medzi to najzabavnejsie a to co berie na komforte a praktickosti to naplno vracia v zabave a emociach. Ci som si prdkal 50tkou po meste a z auta mi isiel jazz v podani Diany Krall aj tak som bol putac pohladov na tento netradicny model. Taktiez ked som sa nahant s kamosom na superbe sam uznal ze je to prilis lahke a sportove auto na to aby sa malo nejaky vacsi zmysel porovnavat na vykone alebo jazdnych vlastnostiach. Auto m vyborny zatah a zvuk atmosferickeho 6valca je citit az po 4 tisic otackach kedy. V zasade sa to auto odliepa velmi jednoducho pretoze v pomere vykon / hmostnost pripada na 1PS cca 5kg co je skvele.... Malo v zasade len jednu nevyhodu a to je to ze nie je moje... ale dufam ze raz



mne sedela prave ta facebookova 1er asi najviac, lebo nic proti cabriu ale Zetko je lepsie a zase ta X6tka je masaker ohladne vykonu ale mne naozaj nereze vysoky posed a pohlad ako z autobusu.

cize pribudli nove ctw led od crumara rovnako ako svetla. Angely sa budu riesit v nedelu s Ferim z klubu a po vyriešení polepu predneho spojleru sa chystam na kompletnu ocistu dvoj vedrovou metodou, clay a kozmetikou collinite. V motorovom priestore som zvolil maly detail ako inspiraciu od miestneho klubaka ktory vymenil nadrz ostrekovacov z faceliftoveho modelu a vyzera to ovela lepsie. A samozrejme mala udrzba v podobe stieracov bosh aero twin, peloveho a vzduchoveho filtra... 