Ozivim trocha tento pribeh zapadnuty prachom. Naftova pani stale zije, a za to ze ma uspesne vozi jej sem tam venujem trocha casu a starostlivosti. Ako velky krok dopredu som sa pustil do opravy vyfuku ktory uz len podla zvuku (big diesel engine locomotive), bol ako emental. Po rozborke som zistil ze ano, vyfuk je skutocne ako emental! Tak som vzal kus trubky, a vyrezal z nej zaplatu, obvaril. A po poskladani to bolo rapidne tichsie ale dakde tam este cosi pochrchlavalo. Bola to len mala dierka ktoru som zavaril u bnykolasa COckom a dopadlo to sice uspesne lebo je to tesne, ale vyzera to totaaalne katastrofalne, horsie som asi nikdy nic nezvaril

. Popri pracach na bnykolasovej 540i driftmachine som z nudy vypustil olej (aby som zistil kolko ho tam je, kedze olejova mierka sa niektoremu byvalemu majitelovi asi zdala byt zbytocnym prezitkom a tak ju odstranil). Naspet do motora sme naliali olej premiovej kvality, a filter pouzili povodny po tom co sme ho vykupali v cistici brzd

. Na druhy den po vymene oleja som siel z roboty ked tu zrazu sa rozsvietila kontrolka dobijania, aj vsetky ostatne ako za vypnuteho motora. "Hmmm co sa asi tak stalo?" vravim si, "ak sa rozthol klinak, tak nejde ani vodna pumpa a z kurenia pojde studeny vzduch, a teda to nechladi a za par stovak metrov zrejme vyvarim... pustam kurenie, vzduch ako lad - krasa , challenge accepted

. Presiel som este asi 3-4km, od sitiny po hornbach pri devinskej, tam som otvoril kapotu a zistil ze klinak je sice este pokope ale cely rozžuvaný a poroztahovany. Pockal som akademickych 10min a vyrazil bez chladenia s otvorenou kapotou domov. Vsetko bez problemov a vriacej vody. Napasoval som tam remen z benzinovej m20, trocha s problemami ale je tam a fakci. Dalsou kapitolou bolo ked som chcel natriet prahy ciernym alkytonom aby aspon naoko vyzerali ze su v stopercent stave. Ked som sa dotkol spolujazdcovho blatnika tak sa rozsypala jeho spodna cast takmer na prach. Tak sme to s bnykolasom odfajcili karbinou, a nabodovali tam plech co som si od oka vytvaroval, a nakoniec som to strekol zakladom a bielym sprejom, plus spodok zasa bomba cierny gangstersky alkyton. Nieje to najkrajsie, chcelo by to trocha gitu atd ale... naco, stale lepsie ako rozpadnuty hnily deravy blatnik :). A kedze je to "spravna lestenka" tak dostala jeden nudny vecer na kapotu autoglymovu kuru

. Na zaver fotky z dnesneho rana, ked som sa pokusil troska umelecky zvecnit tento vdacny vrak (keby nebola chudatko taka spinava tak by to nevyzeralo az tak zle, asi to umyjem zas po pol roku). No a jeden poznatok na zaver. Stretol som sa so soffinkinym bratom a jej "snehobielym Hugom" 324d

(je krasny ten tvoj chromacik :) ) , a popravde som odpadol z toho aky ma ten jej motor krasny zdravy zvuk. Az som chytil podozrenie (teda skor istotu) ze v mojom motore hrkocu vsetky loziska capy a kruzky, a snad aj gufera

, a doktor by po jeho zhliadnuti zrejme diagnostikoval ze smrt nastala uz davno. Este by som rad podakoval ludom z oldschool crew ktori mi casto pomahaji pri opravach tejto dailykary :)