v stredu som menil olej a filter,dal som to najlepšie castrol tws,ale ako som zistil tak šrub na vypuštanie oleja bol na torxy ale už vnutri bolo len hladké kolečko, urobil som z neho z flexou obdlžnik na dvanástku kľuč, ale ani to mi nejako nešlo,tak hned vedľa bol taký poklop na šesť matíc, tak som ho otvoril,no olej tiekol všade ved bol otvor cca 15 cm,bol som pekne zajebaný od oleja, ale dobre nech-klasika,tak som ho vybral,dal naspäť poklop,nalial olej ,všetko dobre a že ešte dotiahnem tie matice,no jásné som jednu utrhol,pritom som moc netahal

,ale nič netieklo,tak si vravím bud to urobím teraz alebo o rok,ale to už može byť ten šrub zapečený, tak to radšej urobím teraz ,išiel som do bmw,kde furt nechápem ako môžu pýtať 77eur za normohodinu,tak chlapík mi vraví ,že asi sa to zakrúca na moment a že keby to robili oni tak asi dajú nové šruby,únava materiálu a kedže ja si dám poradiť tak vzápätí im robím tržbu za euro štyridsať

,za desať šruby,menej sa nedá,a kúpil som také vyberáky na utrhnuté šruby,dnes som ten zbytok navrtal vopchal ten vyberák s opačným závitom a pekne tú šrubu vybral a dal všetky nové-už jemnejšie zatiahol a je to fajn,na rok to vymením znova cez ten poklop alebo skúsim vybrať ten pôvodný šrub-to sa mi teraz nechcelo, kedže som mal dnu už nový olej,no ináč to išlo v pohode,
pribehy-nasich-aut/topic-t31012.htmlex-lada2106,ford escort cabrio1983,ford scorpio1986,škoda100 1974,škoda1000MB1969,vw polo1997,nissanAlmera2001,honda CRV2005,mercedesA1998, kawasakiZR500 1984,yamahaFazer600 2004,yamahaGrizzly2005