BRZ/GT86 by bola skor krokom stranou ako dopredu po M235 a kvoki nej by Speedfred M235i podla mna nepredaval. Toyobaru je svojim sposobom uzasne a jedinecne auto. Spolu s MX5 najdostupnejsie zadokolky. Avsak z mojho (a nielen z mojho) pohladu je to polotovar. Kde aj samotne Subaru s Toyotou pocitali s velkou aftermarket zakladnou po celom svete za pomoci ktorej tie auta ludia vedia postupne posuvat dalej. Ja osobne by som tam zacal vyfukom, nasledne podvozkom...
GT 86 som jazdil a celkom príjemné auto,ale po 235 asi nie. 6 kýbľov je 6 kýbľov a k tomu nejaký fén to je taká normálna voľba pokiaľ budú nejaké drobné a zdravie.
Fred zober buď Alfu QV alebo M3/M4 to sú top auta za dane $ (pokial si to môže človek dovoliť). Ale musím sa priznať že sa mi začala aj pozdávať nová Audi TT RS, keď som videl toto video na YT ako kurevsky to ide a aký zvuk ten 5 hrnec ma tak dosť dobre :) To už ma zrýchlenie ako nefalšovaný superšport.
len tak sprdele som zabrúsil do konfigurátoru Porše troška sa poslintať a zistil som že najlacnejší Cayman (holý-bosý) je cca v cene M2 a možno aj troška nižšie.
holy bosy Cayman nechces a na Porše dostanes nula cela nic zlavu, a na BMW nejaku ano, plus M2 ma uz v zaklade dost veci co si musis v Caymane priplatit. Sle inak skus to jazdi to dost dobre ale zial to ma uz len oturbeny 4 valec.
A čo Mustang? Hej, ten interiér je stále slušne povedané "obyčajný", ale to aj u GT86 + je to V8, vie to už vraj aj zatáčať a cena fakt že dobrá. Ešte ma napadol F-Type, ale za ten by boli možno aj dva tie Mustangy