troska sa odklonim teraz od garaze, dnes som mal po dlhsej dobe moznost zase na bmw pure drive experience si troska co to pojazdit :-)
zacali sme na hybridoch, skusil som si 530e, co islo celkom pekne na to co to je, chcel by som akurat vediet ten realny dojazd na baterky, ale aj zvukovo to bolo dostatocne dobre. inak co sa tyka LCi, tak nejak nic prekvapive, iba ten vonkajsi vzhlad je fakt o dost lepsi jak predface, inak vnutri nic moc som si v tej rychlosti nevsimol.
do 530e som ale presadal z G05 45e, a to bola ina galaxia uplne, aj samozrejme kvoli tomu 6valcu, vs. 4valcu, a tych 400 koni bolo citit veru, aj ked 0-100 to ma 5.6 a obycajna 530d lci to ma za 5.1 ci 5.2, ale ta elektrika robi zaujimave veci :-) skoda ze zvukova kulisa bola slabsia, ale asi to naschval naladili na "nerusivo" kedze je to hybrid, neviem.
ale velmi zaujimavy kusok, nakonfigurovany bol perfektne, zvonka aj zvnutra, vzduchovy podvozok, a hlavne ma zaujali sedacky, lebo v konfiguratore som na ne pozeral uz dlhu dobu, na fotke vyzeraju brutalne, a nazivo teda este lepsie, ale nevedel som vobec co od nich cakat, tak teraz som sa k nim dopracoval, ta hybridna X5ka ich mala nainstaluvane.. o tieto sa jedna
velmi krasne sedacky, mozu mat aj ventilaciu aj vyhrev, nastavitelne su kompletne elektricky vpodstate jak comfortsitze, jediny problem bol, ze dolu okolo stehien boli na moj vkus trocha uzke, takze na dlhe trasy asi nie :-/
a tentokrat to vyzera ze naozaj v tychto generaciach radikalne vylepsili baterky, lebo v obidvoch autach ostala aj stava na elektricku jazdu

co predtym vpodstate nebolo ked som sadol do nejakeho hybridu, tak vzdy bol dojazd 1km max 3..
co bolo ale fajn, ze som si vyskusal teda priamo presadnut z G05 do G30 a musim povedat ze G05 je inde a dost to ulahcuje rozhodovanie, teda aspon pre mna..
druhe kolo jazd boli mperformance modely, a tiez sa mi zadarilo to co som chcel..
toto je fakt precizna soferska masina, velmi lahko posobi to auto a ma dostatocne silny kopanec vykonu, ale zmeny smeru su brutalne :-O jedine co by som poriesil, co sa mi zdalo nedostatocne bol vyfuk, nejaky aftermarket na to supnut, lebo sice do kabiny ide toho dost z reprakov co je okej, na to sme zvyknuti, ale tipujem ze kvoli gpf atd atd, ten zvuk vonku nieje to co by malo byt..
no a nakoniec to najlepsie

(sice to bolo pred M340i ale zaujalo to najviac)
absolutne monstrum, absolutne som nepocital s tym jake bomby dava ten motor v tom aute

nalozili ho na 530 koni a je to teda rozhodne citit, aj ked to ma 2.3 tony.. 4.3 sekundy na stovku som si aj vyskusal a mal som pocit ze to je teda menej, aj bez launch controlu..
vyfukovo je to o nieco lepsie jak M340i, ale tiez by na to isiel nejaky aftermarket, co som na youtube videl, tak to dokaze zniet velmi gangstersky a proste brutalne, s tym vyzorom ako to cele auto posobi, je to fakt cisty boss podsvetia

tiez musim povedat, ze v tomto aute boli comfortsitze a rozhodne vyhravaju nad vsetkymi. tak isto aj tato X5 bola na vzduchu, a tiez ma to opat utvrdilo ze ked sa to volakedy podari, tak by bolo absolutne najlepsie mat to na vzduchu, lebo to dokazali odladit uplne perfektne podla mna na tie nase cesty, a pekne to zehli vsetky nerovnosti, zaroven v sportovom rezime je to dostatocne agilne aby s tym bola aj nejaka ta zabava, aj ked to primarne nieje na to urcene, ale tu vahu to auto velice dobre maskuje. plus tam boli 22" kola obute a absolutne bez problemov. takze suma sumarum, G05 M50i palec hore
