Aktualne tam je BMW nejaky twinpower turbo len si nepamatam ci 5w30 alebo 40 mam to doma poznacene

vzadu su vzduchove vaky a kompresor ktory ich dofukuje podla zatazenia pretoze inak by som svietil kazdemu do oci, ina moznost ako zmenit naklon pri zatazeni zadnej napravy tu nieje pri bi-xenonoch
Dakujem ale zas je oravda he mne sa sedany velmi pacia ale z praktickych dovodov som skoncil pri kombi :-)
Ano viem tie rozvody by trebalo riesit su tam stale povodne, chcem cim skor ale zatial som to nemohol riesit.. ale zaujimve ze napr. v BMW KE technik povedal ze pokial nepocut retaz tak by neriesik a podobne.. poznam ludi co maju cez 450 tisic a nemenili na X5 ale abi je to velky risk a nemusi sa vyplatit-suhlasim s Vami
"BMW Positiv""e61, 530xD A/T, 173kw, Black"ex e46, 318i, 105kW, TitanSilber, sedan
ex e36, 318i touring 85 kW
pribeh:
post1264645.html#p1264645