pistacik11 napísal:Presne pre tú každodennú využiteľnosť mi na m2 nevadí ne S-kovy motor. Menšie vôle, čiže tak netrpia ložiská pri studených štartoch, aj keď osobne by som ju len výnimočne jazdil v zime.
Ináč blesk, ako je na tom súčasná m3/4 s intervalom výmeny oj. ložísk napr.? Tiež cca 100000?
Vtip je v tom ze ziadna m3 v histórii nemala na to interval. Iba e46 m3 zvolavacku na dáke ročníky.
Byt bleskom menim to medzi 100-120tkm podľa záťaže. Ale predpokladám že tento motor má oveľa menšie predzapaly ako e92. Taktiež tam bol polozavodny motor ktorý nemal 100% vyrovnaný chod podľa mna tam boli väčšie opotrebenia materiálov. Tu je zas turbo čo meni vec.
Čas prinesie skúsenosti :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin
G02 BMW X4
EXG31 BMW 5 tourig
EXBMW S1000r dynamic+sport paket
EXF48 BMW X1 xdrive
EXF15 BMW X5 xdrive
EXF22
BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket
EX PRÍBEHE92 BMW
M3 LCI akrapovic evolution exhaust
PRÍBEHE92 BMW
335i Xdrive LCI Mperformance
EX PRÍBEHE91 330xd
EX