Utorok, 10. Februára 2015, 11:42
pri velmi sportovej jazde som videl motor ktory mal pri cca 70 tkm chytene loziska a pri normalnej s obcasnym nakladanim pri 100 tkm. Ojnicne sa daju vymenit bez vybratia motora z auta, hlavne uz nie. Vtedy musi ist motor von. Tento isty problem maju aj V10 M5, je to ten isty motor len ma o 2 valce viac. Podstatne je motoru pred nakladackou dopriat zahriatie oleja a potom mu nakladat ale aj tak treba loziska menit. je to vysoko otackovy motor s vysokym vykonom a je jasne ze nevydrzi to co diesel alebo klasicky benzin. A ak niekto ma M-ko nemoze pozerat na par sto eur na preventivnu vymenu lozisk raz za cca 50 - 70 tkm. BMW motorsport to vyslovene doporucuje a aj prednu remenicu, aj ta sa zvykne odtrhnut a statocne poskodit motor. Daju sa kupit aj odolnejsie motorsport loziska ale ani tie nie su vecne...
BMW R NINE T
BMW M4 GTS
BMW M3 E30 race car - new project
BMW M3 E30 2.3 - stage 2 progress...
BMW M3 E36 3,2 GTR - stage 9ff progress...
BMW M3 E46 CSL
BMW M3 E92 Clubsport
BMW 530D F10 - daily
BMW 2002 Pick Up
BMW 745i E23 Turbo 3.5
Mercedes 190 E 2,5-16V Evolution II
Mercedes E500 w124