Tak opravi zase trošku pokročili :)
Konečne som sa dostal k vybratiu motora s prevodovkou.
Repas prevodovky: nový synchron na 2ke, vidličky a všetky nové ložiská (asi osem) origo BMW.
Na piatom prevode chýbal jeden zub takže tiež sa mení súkolie.
Motor: nove guferá na kľukea rozdelovači,
nové tesnenia, O-kružky skoro všetko origo BMW.
Zrušené a zaslepené vháňanie vzduchu do výfukového potrubia.
Ani ten kompresorík už nebude na aute, ale odloží sa.
-komplet nové podtlakové hadičky staré boli potrhané :)
(takže teraz to bude od 4000 ot/min už konečne M-powaa

)
Vymenia sa aj benzínové hadice a aj na chladiacu(niektoré)
Motor z vnútra krásny čistučký žiadne vole nikde nič.
Motor očistený vybrúsený ručne samozrejme žiadne pieskovanie.
Natretý blok motora. ešte kryt ventilov a sanie.
Aj rozdelovač s palcom su KO čiže aj to sa mymení.
Niektoré skrutky sa nahrádzajú nerezovými.
Ostatné:
Bude už nahodené aj nové riadenie LEMFÖRDER (samozrejme)
len ešte sú žiaľ na ceste.
Potom zase geometria.
Svetlá s krížmi Le Hella + nové sklá na všetky predné svetlá.
...
Snaď to do BB-ZV zrazu stihnem skompletovať

A neohne my ventily pri prvom štartovaní, rozvodová reťaz je ale napnutá tak snaď nie

Vraj chybička týchto motorov.
Presnaplním ojejový chlač a všetko čo sa bude dať, aby bolo minimum vzduchu v obehu.
A dáke foto s demontu
kde tu hadička, milovaná 6-klapka, ešte aj to nastaviť

zakonzervovaný motor v oleji, teraz už je čisťounký

aj zvody sa budu opravovať teda aspoň tie záplaty na ňom + obalia sa termo páskou

celkom obluda ten motorček

potom sem hodím aj foto sučasneho stavu motora